Spennende.

Ikke stort, men de har fått med seg det som er viktig og interessant for Svalbard. Godt tekstet og... les mer

Anmeldt 17. august 2022
fredrikunnar2018
Oslo, Norge
Flott museum i en flott bygning

Her får man en informativ og flott innføring i Svalbards historie fra de tidligste fangstfolk til... les mer

Anmeldt 9. august 2022
oeivindo
Les alle 1 333 anmeldelsene

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

En fin museum hvor vi lærte mye om Svalbard. Det var mange spennende artifakter vi kunne se på og lese om. Gavebutikken var flott med masse forskjellige ting vi kunne kjøpe.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Arne N
Hege Anita E, Senior rådgiver på Svalbard Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2022

Fint å høre, det er kjekt at du syns museet kan passe for mange. Tusen takk!

Anmeldt 14. mai 2021

Museet gir et godt innblikk i Svalbards historie. Utstillingen omfatter temaer fra dyreliv til utstyr brukt ved jakt og fangst, og gruvedrift. Spesielt å se de små, primitive hyttene som fangstmenn overvintret i.

Dato for opplevelse: april 2021
1  Takk, WWL50

Takk, dette var fin lesning. Takk for at du deler med oss.

Anmeldt 15. april 2021

Fint og moderne museum som gir oversikt over dyrelivet, jakt og fangst og ikke minst historien om Svalbard og Longyearbyen. Et fint sted å bruke 1-2 timer, anbefales.

Dato for opplevelse: april 2021
1  Takk, SveinS351
Hege E, Senior Adviser på Svalbard Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2022

Dette var hyggelig å lese, tusen takk for at du deler!

Anmeldt 27. mars 2021 via mobile enheter

Absolutt verdt å ta en tur innom. Fine utstillinger av dyrene på Svalbard. God informasjon om historien og forskjellige fangstmenn. Smittevernstiltak på plass. Dette var en fin og trygg tur!

Dato for opplevelse: mars 2021
Takk, MozzieHa

Så hyggelig å høre, tusen takk!

Anmeldt 17. mars 2021 via mobile enheter

Et museum som ga alt jeg forventet, men ikke mer enn det. Fin oversikt over Svalbards historie med alt det innebærer sv flora, fauna og menneskelig inngripen. Hyggelig midlertidig utstilling om klimaforandringens innvirkning på naturen på Svalbard.

Dato for opplevelse: mars 2021
Takk, Vegard Andreas J

Tusen takk for at du melder tilbake til oss. Kjekt at du liker museet!