“Rimelig men godt”
Anmeldelse av Kroa

Kroa
Vurdert som nr. 5 av 17 Restauranter i Longyearbyen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til Svalbards mest avslappende og historiske restaurant, til feiring av en stor dag, en romantisk middag, eller til et lite glass sammen med byens lokale innbyggere. Våre menyer er preget av årstidens råvarer, og våre kokker og servitører jobber hardt for å kunne servere et best mulig resultat av disse til deg som gjest. Våre åpningstider er 11:30-02:00 hver dag. Du finner oss midt i sentrum, bare noen få minutters gangtur fra de fleste hotelller i Longyearbyen.
Anmeldt 30. juni 2018

Var innom her 2 ganger i løpet av oppholdet på Svalbard.
Maten her var god og store med porsjoner atmosfæren bra og hyggelige betjening.
Det blir servert burger (knallgod) pitza supe biff mm.
Plass på utsiden til å spie hvis været er bra eller bare nyte en lokal brygget øl

Takk, Ronbirk

Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

God hjemmelaget mat med gode råvarer, kombinert med hyggelig service, sentral beliggenhet og særegent og flott interiør, gjør dette til et sted det anbefales å besøke.

Takk, Finn S
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Vi satt rundt det store glassrommet og svettet. Men hyggelig plass med stressede serveringspersonell. Potetsuppe og en staut fra Svalbard bryggeri smakte fortreffelig.

Takk, Stein Olav R
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Kroa ble fort en god plass for oss å ta kveldens middag på.
Meget god mat å imøtekommende ansatte så ble dette en flott opplevelse.
Til tider litt mye folk å litt lang ventetid på maten

Takk, Frode U
Kroa, Manager på Kroa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2018

Takk for tilbakemelding.
Vi er fullbooket nesten hver kveld og vårt mål er at maten skal være servert så rask som mulig.
Det høres ut som dere hadde en bra opplevelse her på Kroa til tross for at dere fikk vente litt på maten noen ganger.

Ønsker dere velkommen ved en senere anledning!

Beste hilsen,
Zandra

Anmeldt 11. juni 2018 via mobile enheter

Vi var en jentegjeng på tur og vis spiste både lunsj og middag! Hamburgerne og pizzaen var meget god! Og det var god og profesjonell service! Maten ble raskt servert og vi fikk med resten av pizzaen i en boks.

Middagen var også ypperlig!! Vi bestilte biff, fisk og hamburger til moddagen! Igjen meget god mat og service! Sjokoloade fondanteb til dessert var helt perfekt! Og kanskje den beste jeg noen gang har spist!

Takk, sbk272
Kroa, Manager på Kroa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Takk for fine ord.
Vi er veldig glade for at dere likte mat og service her hos oss på Kroa.
Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen Zandra

Reisende som så på Kroa, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Kroa? Del dine erfaringer!