“Hyggelig sted med god mat”
Anmeldelse av Kroa

Kroa
Vurdert som nr. 5 av 15 Restauranter i Longyearbyen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til Svalbards mest avslappende og historiske restaurant, til feiring av en stor dag, en romantisk middag, eller til et lite glass sammen med byens lokale innbyggere. Våre menyer er preget av årstidens råvarer, og våre kokker og servitører jobber hardt for å kunne servere et best mulig resultat av disse til deg som gjest. Våre åpningstider er 11:30-02:00 hver dag. Du finner oss midt i sentrum, bare noen få minutters gangtur fra de fleste hotelller i Longyearbyen.
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted med god mat og vennlig betjening. Maten ble servert kjapt selv om det var mange i restauranten. Anbefales.

Takk, 204hannek

Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Vi har vært her hver gang vi er på Svalbard, og det er over 10 turer fra 80-tallet. Her går det an å ta en utepils som i dag, eller innta full middag. Vi satt ute her til kl 22 for et par dager siden. Betjeningen er effektiv og vennlig. Maten har alltid vært god. Av og til rusler reinsdyr forbi. Innredning med Svalbard-historie. Et hyggelig sted.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, knutsk
Anmeldt 3. mars 2020 via mobile enheter

God mat på en rustikk restaurant. Spiste klippfisk. Den var nydelig. Noen spiste burger som også snekre godt. En fin plass og spise på.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, bentejnf
Kroa, Other på Kroa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Takk for flott tilbakemelding Bente!
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss på Kroa.

Beste hilsen,
Zandra

Anmeldt 3. mars 2020

I følge 7-åringen serverte de verdens beste pizza her!
Speket hval og klippfisk også nydelig tilberedt.
Gode porsjoner og gode priser.
Vi ba om det store runde bordet og satt der en hel kveld med barn og voksne i salig blanding. Nydelig stemning!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, floyel
Kroa, Other på Kroa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi serverer pizza med tjukk botten med forskjellig fyll.
Klippfisken har vi hatt på menyen i mange år og den er elsket av fastboende og tilreisende.

Det store bordet dere satt på har plass til 20 personer og er en flott plass for grupper.

Velkommen tilbake til Kroa!

Beste hilsen,
Zandra

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Min kone og jeg spiste middag på Kroa, og vi valgte anbefalingen fra betjeningen som var veldig hyggelig og hjelpsom; klippfisk. Har stått på menyen i 24 år og står sikkert på menyen i 24 år til. Maten var nydelig, servicen var utmerket, atmosfæren var layedback og koselig, og lokalene var autentiske. All ølen fra Spitsbergen Mikrobryggeri var førsteklasses! Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, aasmundh2019

Reisende som så på Kroa, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Kroa? Del dine erfaringer!