“4 dagers tur”
Anmeldelse av Kroa

Kroa
Vurdert som nr. 5 av 14 Restauranter i Longyearbyen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til Svalbards mest avslappende og historiske restaurant, til feiring av en stor dag, en romantisk middag, eller til et lite glass sammen med byens lokale innbyggere. Våre menyer er preget av årstidens råvarer, og våre kokker og servitører jobber hardt for å kunne servere et best mulig resultat av disse til deg som gjest. Våre åpningstider er 11:30-02:00 hver dag. Du finner oss midt i sentrum, bare noen få minutters gangtur fra de fleste hotelller i Longyearbyen.
Anmeldt 31. juli 2021

Skulle bare spise der første kvelden, prøve andre de andre kveldene. Det ble Kroa hver kveld. Deilig pepperbiff mm. Koselige servitører og fin folkelig stemning.

Takk, Z4812GLelisabethd

Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Hadde høye forventninger, men ble litt skuffet, pizzaen var smakløs, hamburgeren ok og betjeningen kranglet høylytt

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, myklemor
Anmeldt 30. april 2021 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære, god mat, vennlig betjening og godt drikke. Vi likte nachos, suppe, pizzaen kan man hoppe over..

Dato for besøk: april 2021
Takk, 875livr
Anmeldt 26. mars 2021 via mobile enheter

Vi var en gruppe som spiste her og det var stortsett god mat, men andebrystet som jeg bestilte i medium kom ut godt stekt.. det var ellers veldig fin atmosfære i restauranten. Vi bestilte deretter litt drinks, og white russian som vi fikk servert var helt latterlig. Det var så og si et stort vannglass med bare isbiter og melk, utrolig skuffende.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, MozzieHa
Anmeldt 26. mars 2021 via mobile enheter

Vi koste oss med god mat og drikke! Deilig å varme seg i kalde omgivelser! Vi besøkte Kroa flere ganger i løpet av besøket vårt.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Vegard B

Reisende som så på Kroa, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Kroa? Del dine erfaringer!