“Elendig mat”
Anmeldelse av Kroa

Kroa
Vurdert som nr. 5 av 14 Restauranter i Longyearbyen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til Svalbards mest avslappende og historiske restaurant, til feiring av en stor dag, en romantisk middag, eller til et lite glass sammen med byens lokale innbyggere. Våre menyer er preget av årstidens råvarer, og våre kokker og servitører jobber hardt for å kunne servere et best mulig resultat av disse til deg som gjest. Våre åpningstider er 11:30-02:00 hver dag. Du finner oss midt i sentrum, bare noen få minutters gangtur fra de fleste hotelller i Longyearbyen.
Anmeldt 9. august 2021

Likegyldig betjening og dårligste hamburger man kan tenke seg!

Kjøttet er tørt og gjennomstekt, baconet er tørrstekt, osten virker å være smeltet i microen og chips’n er smakløs og tørr med mye salt. Svært dårlig opplevelse som vi ikke unner andre tilreisrnde til vakre Svalbard!

Takk, 43j_rnb

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Selskap på 20 stk, meny med kveite bestilt i forkant. Kveita ble til en middag med dårlig torsk, en eller annen saus og tre stk potetbåter til. That’s it! Legg da til 2 timer ventetid før maten kom på bordet, uten nærmere info. Det er for dårlig!!

2  Takk, Culture52508249033
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

God mat, god betjening, hyggeleg og ok pris.
Prøvde denne restauranten både til lunch og middag fleire gonger, og alle var nøgde, kvar gong.
Beste restaurantopplevinga vår i Longyearbyen.

2  Takk, KnutVassbo
Anmeldt 31. juli 2021

Skulle bare spise der første kvelden, prøve andre de andre kveldene. Det ble Kroa hver kveld. Deilig pepperbiff mm. Koselige servitører og fin folkelig stemning.

Takk, Z4812GLelisabethd
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Hadde høye forventninger, men ble litt skuffet, pizzaen var smakløs, hamburgeren ok og betjeningen kranglet høylytt

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, myklemor

Reisende som så på Kroa, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Kroa? Del dine erfaringer!