“Koselig”
Anmeldelse av Kroa

Kroa
Vurdert som nr. 5 av 14 Restauranter i Longyearbyen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til Svalbards mest avslappende og historiske restaurant, til feiring av en stor dag, en romantisk middag, eller til et lite glass sammen med byens lokale innbyggere. Våre menyer er preget av årstidens råvarer, og våre kokker og servitører jobber hardt for å kunne servere et best mulig resultat av disse til deg som gjest. Våre åpningstider er 11:30-02:00 hver dag. Du finner oss midt i sentrum, bare noen få minutters gangtur fra de fleste hotelller i Longyearbyen.
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Koselig sted, vi spiste pepper biff, med godt drikke til, bra atmosfære meget fornøyd. Hyggelig betjening god service. Anbefales

Takk, Tor Arne H

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Spiste der to ganger i løpet av oppholdet på Svalbard. Pulledpork var helt fantastisk og pommes fritesene var gode. Andre gang spiste jeg dere hamburger og den smakte også meget godt. En annen spiste pepperoni pizza og han sa han likte det. Atmosfæren på restauranten var bra og stedet anbefales.

Takk, Arne N
Anmeldt 9. august 2021

Likegyldig betjening og dårligste hamburger man kan tenke seg!

Kjøttet er tørt og gjennomstekt, baconet er tørrstekt, osten virker å være smeltet i microen og chips’n er smakløs og tørr med mye salt. Svært dårlig opplevelse som vi ikke unner andre tilreisrnde til vakre Svalbard!

Takk, 43j_rnb
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Selskap på 20 stk, meny med kveite bestilt i forkant. Kveita ble til en middag med dårlig torsk, en eller annen saus og tre stk potetbåter til. That’s it! Legg da til 2 timer ventetid før maten kom på bordet, uten nærmere info. Det er for dårlig!!

2  Takk, Culture52508249033
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

God mat, god betjening, hyggeleg og ok pris.
Prøvde denne restauranten både til lunch og middag fleire gonger, og alle var nøgde, kvar gong.
Beste restaurantopplevinga vår i Longyearbyen.

2  Takk, KnutVassbo

Reisende som så på Kroa, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Kroa? Del dine erfaringer!