“Lunch på Fruene”

Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Longyearbyen
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Et suverent sted å innta en god lunch, enten du ønsker varm mat, kald mat, en selvkomponerte salater, smoodi eller bare et stykke av alle de deilige kakene deres!
Jeg velger nesten alltid min ”Omid“-salat, og er alltid godt fornøyd

Takk, eaaLongyear

Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Fruene er en koselig kafe som selger alt av varme drikkevarer, bakevarer og nydelig sjokolade. De selger også litt garn og strikkegensere og votter på si.
Her er alle velkomne enten man er gammel eller ung. Litt trangt å manøvrere barnevogn mellom stolene, for de som satser på det...

Takk, tone1975
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Koselig plass, god mat og hyggelig betjeningen. Litt trangt mellom bordene, vanskelig å gå mellom når der sitter folk.

Takk, Hilde P
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Du går maten veldig fort. Kvaliteten på maten er veldig bra. Maten er god å smakfull.
Det som er et lite minus er at det er veldig populært så du kan ende opp i kø. Ellers veldig bra her. Anbefaller sjokolade og lunsj.

Takk, Morten D
Anmeldt 20. mars 2018 via mobile enheter

En smaksopplevelse uten om det vanlige, sjokolade laget på gode råvarer. Fin mottakelse. Vi fikk også med en bit av Svalbards historie. Turen var arrangert av Arctic Tapas.

Takk, Elin J

Reisende som så på Fruene, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Fruene? Del dine erfaringer!