“Digg trøtt søndagstopp”

Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Longyearbyen
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Hadde en stopp her mens vi ventet på flyet søndag formiddag. Nydelig kaffe, men den stiller seg i skyggen for den hjemmelagde sjokoladen. Nydelig

1  Takk, anncharl0ttm

Anmeldt 17. september 2018

En nylig åpnet restaurant som har trivelige og romslige lokaler. Vi spiste lunsj der med meget store porsjoner. God middags meny med velsmakende mat. Trivelige servitører med akseptable priser. Stedet ligger midt i "sentrum". Anbefales

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Steinar H
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Et suverent sted å innta en god lunch, enten du ønsker varm mat, kald mat, en selvkomponerte salater, smoodi eller bare et stykke av alle de deilige kakene deres!
Jeg velger nesten alltid min ”Omid“-salat, og er alltid godt fornøyd

Dato for besøk: mai 2018
Takk, eaaLongyear
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Fruene er en koselig kafe som selger alt av varme drikkevarer, bakevarer og nydelig sjokolade. De selger også litt garn og strikkegensere og votter på si.
Her er alle velkomne enten man er gammel eller ung. Litt trangt å manøvrere barnevogn mellom stolene, for de som satser på det...

Dato for besøk: mai 2018
Takk, tone1975
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Koselig plass, god mat og hyggelig betjeningen. Litt trangt mellom bordene, vanskelig å gå mellom når der sitter folk.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, HildeP43

Reisende som så på Fruene, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Fruene? Del dine erfaringer!