Expedia.comUSD 251
eDreamsUSD 252
CheapTicketsUSD 251
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Enkle og fine rom, gjestfrie personalet og god frokost! Vil anbefale de som skal til Svalbard å delta på ulike aktiviteter for å få med seg mest mulig av de utrolig kule omgivelsene der oppe. Hotellrommet innholdt det man trenger for er opphold.

Takk, A2601EXlindal
Svalbard Hotell, General Manager på Svalbard Hotell Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei A2601EXlindal

Takk for at du tatt tid å sende en tilbakemelding til oss, det setter vi pris på.
Vi er også glade over at dere hadde et fint opphold hos oss å håper at dere får sjansen å komme tilbake til oss en annen gang.

Ha en nydelig sommer!

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Polfareren er et supert hotell med hyggelig personale! Det ligger sentralt og du har gang avstand til alt. Hotellet er super fint og deilige senger! Det eneste som var litt dumt var at man må spise frokost rundt 7 (eller tidligere), for å få et godt utvalg. De fyller nesten ikke på brød, så det er ingenting igjen hvis man liker å sove lenge. For min smak var det litt lite utvalg i forhold til maten, men det er bare etter mine preferanser!
Alt i alt et kjempe bra og koselig hotell!

1  Takk, Emmadrabol

Hei Emmadrabol,

Takk for at dere tatt tid å sende en tilbakemelding, det setter vi stort pris på.
Vi er glade at dere fant servicen opp til deres standard og at dere likte hotellet.

Takk for at du sier ifra om deres frokostopplevelse, vi kommer til å framføre informasjonen til frokostavdelingen.

Vi håper at dere får sjansen å komme tilbake en annen gang.

Ha en fin uke!

Anmeldt 31. oktober 2019

Hotellet ligger perfekt i Longyearbyen. Her er det kort avstand til alt det byen har å by på av spisesteder og butikker.
Ble møtt av hyggelig betjening i en veldig hyggelig lobby med fyr på peisen. Rommet var veldig rent og pent. God frokost med godt utvalg, til og med varme vafler.
På utsiden var det en kjempekoselig lavo til gjestenes bruk.

Dato for oppholdet: mai 2019
3  Takk, Heidi S
svalbardhotell, Manager på Svalbard Hotell Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2019

Kjære Heidi,
Tusen hjertelig takk for at du har tatt deg tiden til å gi oss en så flott tilbakemelding. Vi er glad du har hatt et så fint opphold, og at du har trivdes så godt. Alt fra plassering, til mat, til rommet. Vi håper å se deg igjen neste gang du befinner deg i Longyearbyen. Hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Svalbard Hotell Polfareren er et meget bra hotell beliggende midt i hjertet av Longyearbyen. Restaurant Polfareren er også et meget godt alternativ. Jeg fikk servert nydelig fersk Svalbard torsk med deilig tilbehør. Og så byr de selvfølgelig på verdens beste øl fra Svalbard Bryggeri hvor hele 16% av vanninnholdet er smeltet brevann fra flere tusen år gamle isbreer.
Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, frodet192
svalbardhotell, Manager på Svalbard Hotell Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2019

Kjære Frodet192,
Tusen hjertelig takk for at du har tatt deg tid til å skrive en fantastisk tilbakemelding. Vi er veldig glad for at du har hatt et så fint opphold. Veldig koselig at du prøvde ut vår restaurant, som vi er så stolte av, samt at den falt i smak. Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 23. august 2019

Flott hotell med meget sentral beliggenhet. Fine rom med flott innredning. Veldiggod frokost med rikt utvalg for enhver smak. Prøvde også middag i restauranten og dette anbefales absolutt.
Kun en negativ sak: Hotellet har en policy med at gjestene ikke kan få lage matpakke, selv ikke mot ekstra betaling. Dette er svært betenkelig og uforståelig. Siden mange aktiviteter starter tidlig og varer lenge, vil gjester ofte ha behov for mat i løpet av dagen. Det var heller ikke mulig å kjøpe mat på butikken siden den først åpnet etter at vi dro på en 5 timers fjelltur.

Romtips: Unngå 1 etasje. Eller svært bra.
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Tore S
svalbardhotell, Reception på Svalbard Hotell Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2019

Hei Tore,

Takk for du tog deg tid at legg inn en anmeldelse.

Vi er glade for å høre at du hadde et godt opphold, vi skall framføre de fine orden om frokosten og restauranten.
Takk for at du opplyser om at dere ikke kunde lage matpakke, det finnes mulighet at lage matpakke at ta med på tur vis man vil for 75 NOK per person. Vi vil se gjennom rutinene våre angående matpakke så at samme situasjon ikke oppstår igjen.

I de lengre fleste turer som tilbes på Svalbard så er lunsj inkludert, men ikke i alle. Vi beklager vi situationen som som oppsto og takk for at dere sa til så vi kan forbettre oss i framtiden.

Dere får ha en fin helg og så håper vi se dere i framtiden.

Med vennlig hilsning

Tobias