Gratis avbestilling frem til 10.12.21
Gratis avbestilling frem til 04.12.21
Trip.com
eDreamsUSD 241
Anmeldt 28. september 2020 via mobile enheter

Vi har bodd på hotellet over 3 netter, og er veldig fornøyd med vårt opphold! Ligger flott til med restauranter og butikker i nærheten. Rene og pene rom, hyggelig og behjelpelig personale og en koselig lobby. Ingenting å utsette på, anbefales!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, marenll
Svalbard Hotell, General Manager på Svalbard Hotell Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2020

Hei Marenll,

Takk for at dere tatt tid å skrive en tilbakemelding til oss, det setter vi stort pris på!
Vi vil også passe på å takke for de fine orden å at dere er førnøyde med oppholdet.

Hvis dere reiser til Svalbard igjen så er dere varmt velkomne tilbake til oss på Svalbard Hotell!

Med vennlig hilsen

Svalbard Hotell Team

Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Fikk cruise avlyst men dro hit de samme dagene. Fikk et bedre tilbud ved å ringe hotellet direkte. Standard plus rom rekker. Svært hjelpsomt personale. Topp rengjøring i disse tider. Frokost er glimrende - selv når den etter hvert ble a la carte.
Flott beliggenhet når man skal ut.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, _ivindo2016
Svalbard Hotell, General Manager på Svalbard Hotell Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2020

Hei _ivindo2016,

Takk for at du tatt tid å sende en tilbakemelding til oss.
Vi setter pris på feedback fra gjestene våre.

Så hyggelig at hadde et fint opphold hos oss på Svalbard Hotell Polfareren!
Vi er glade at dere likte servicen å at frokostopplevelsen var "glimrende".

Vi skall se til at personal får ta del av deres fine ord!

Når dere kommer til Svalbard igjen håper vi at få se dere.

Ha en fin høst!

Med vennlig hilsen.

Svalbard Hotell Polfareren Team

Anmeldt 9. august 2020

Fine og rene rom, veldig hyggelig og service innstilt personal. Hotellet ligger meget sentralt med turistinformasjons kontoret rett over gaten. Husk å ta med tøfler siden alle må ta av seg sko ved inngangen.

1  Takk, ELIAMSS
Svalbard Hotell, General Manager på Svalbard Hotell Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei ELIAMSS,

Takk for at dere tatt tid å sende en tilbakemelding til oss.
Vi er glade at dere hadde et fint opphold å at dere følte at servicen var opp til deres standard.

Når dere tar turen norr ut neste gang så vet dere vart vi finns.

Ha en nydelig uke!

Anmeldt 28. juli 2020

Fint rom med sofa, bord, to senger (som bestilt), fin utsikt over Longyearbyen, og badekar. God kontroll på hvem som var i spisesalen når, og antibac over alt (2020). Rent og pent. Og nært absolutt alt i Longyearbyen. Trivelige folk.
Bodde i hovedbygget, ellers må man gå over gaten for frokost.

Romtips: Delux-rom for sofa.
Takk, Alven1985

Hei Alven1985,

Takk for at dere tatt tid å sende en tilbakemelding til oss å vi er veldig glade at dere hadde et så fin opplevelse hos oss.
Vi er også glade at dere følte er trygge med de tiltak som blitt gjort på hotellet i og med Covid-19.

Vi på Svalbard Hotell ønsker dere en fortsatt fin sommer så håper vi at vi får se dere i framtiden.

Anmeldt 27. juli 2020

Vi bodde i et av aneksene til dette hotellet, rommet var rent og pent og hadde god utsikt. Frokosten var veldig bra om du var der tidlig (mellom 07.00-08.00) når vi åt frokost i 9- tiden var nesten alt slutt. Beliggenheten er perfekt øverst i gågata. Personalet på hotellet var kjempe hyggelige og hjelpsomme! Anbefales!

Romtips: Bo i hovedbyggningen på vinteren
1  Takk, 464katarinab

Hei 464katarinab,

Takk for at dere tatt tid å sende en tilbakemelding, vi setter stort pris på våre gjester sin input for å forbedre oss i framtiden.
Vi er glade at dere fant servicen opp til deres standard og at dere likte hotellet.

Takk for at du sier ifra om deres frokostopplevelse, vi skall se over rutinene for frokostbuffeen.

Håper dere får en fin uke å en fin sommer.