Expedia.comUSD 313
eDreamsUSD 313
Orbitz.comUSD 313
Trip.comUSD 313
Anmeldt 10. august 2021

Når vi sjekket inn spurte vi om vi kunne sjekke ut kl 12 dagen etter og ja det var ingen problem sa hun i kassen. Dagen etter kl 11 banker det på døra å vi må ut av rommet, hun som kom da hadde ikke fått noe beskjed om det. Det var litt dårlig

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, markusaC2690CK
Svalbard Hotell, General Manager på Svalbard Hotell Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei markusaC2690CK,

Takk for at du tatt tid å skrive en tilbakemelding, det setter vi stort pris på.

Hvis man har fått beskjed om at man kan sjekke ut til 12:00 så skjønner vi at dere ikke var helt fornøyde med at noen banker på døra 11:00 som er den vanlige utsjekkstiden. Vi skall ta dette med oss for at det ikke skall skje igjen.

Dere får ha en fin uke så er dere varmt velkomne tilbake til oss i fremtiden.

Svalbard Hotell Team.

Anmeldt 27. juli 2021

Flott og nytt hotell med god atmosfære. Ble godt tatt i mot av hyggelig betjening. Rommene var stilfulle og meget godt rengjort. Frokosten var meget bra, ingen ting manglet. Måtte bruke hansker når vi forsynte oss av buffeten, det var helt greit.
Sentral beliggenhet.
Anbefales.

1  Takk, okf123
Svalbard Hotell, General Manager på Svalbard Hotell Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

God dag okf123,

Takk for at du tatt tid å skrive en tilbakemelding, vi setter pris på synspunkter fra våre gjester.

Vi er glade at dere hadde et fint opphold hos oss på Svalbard Hotell Polfareren og at beliggenheten passede dere.
Rosen som dere gir oss skall føres videre til de ansatte.

Takk for de fine orden og vi håper at dere kommer tilbake til oss i fremtiden!

Ha en fin sommer.

Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Stor fin leilighet mitt i sentrum av Svalbard med 2 sover rom med dobbelseng . Rent og pent med fine møblet og den hadde kjøleskap og komfyr. Hadde også stue med Tv + god internert jeg kan virkelig anbefale å bo her som venne par...............

1  Takk, 848nadiao
Svalbard Hotell, General Manager på Svalbard Hotell Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2021

Hei 848nadiao,

Vi er glade at dere hadde et fint opphold i en av våre leiligheter og at beliggenheten passede dere.

Hvis dere har veien forbi Svalbard igjen er dere varmt velkomne tilbake til oss.

Ha en fin sommer.

Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Vi hadde 6 fine dagar på Svalbard. Vi fikk mange gode tips og topp service av de 2 i resepsjonen. God frokost. Rene rom og topp beliggenhet ❤️ Anbefalast. Kos lobby med peis. Vi likte også at alle tok av seg sko ved inngangen. Ved bestilling hadde vi også god og informativ service for å planlegge vårt opphold

Takk, myklemor
Svalbard Hotell, General Manager på Svalbard Hotell Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2021

Hei myklemor,

Tusen takk for din tilbakemelding, og takk for at du valgte å bo hos oss.
Vi er glade å høre at dere hatt et fint opphold hos oss og at alt fra planlegging av turen til Svalbard til selve turen har vart bra for dere.

Tradisjonen at man tar av seg skoene er noe som hjelper til at skape den "heimekoselige" stemningen som du nevnte samtidig som den tar vare på Svalbards historie.

Vi håper at dere finner veien tilbake til Svalbard en annen gang og hilser dere varmt velkomne tilbake til oss.

Anmeldt 1. mai 2021 via mobile enheter

Dette hotellet har et seriøst støyproblem. Man hører samtaler i naborommet som det var i eget rom. For all del, ikke tenk på noe sosialt på rommene.
Vi ble vekket av naboens telefonsamtale kl 07, og fikk klager av naboer kl 22:30 fordi vi snakket.

Takk, 875livr
Svalbard Hotell, General Manager på Svalbard Hotell Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2021

Kjære 875livr,

Tusen takk for din tilbakemelding, og takk for at du valgte å bo hos oss.

Vi beklager på det sterkeste at du ikke har opplevde det gode produktet vi ønsker å levere. Vi har tidligere ikke opplevd utfordringer med støyproblem fra rommene og kommer til å ta tak i dette omgående, for det er selvsagt ikke slik det skal være.

Vi har full forståelse for din tilbakemelding og at du velger et annet hotell neste gang.
Om du vil gi oss en ny sjanse, vil vi gjøre vårt beste for å rette opp det dårlige inntrykket.

Håper dere ellers hadde noen flotte dager på Svalbard.