“Populært sted ”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Pub, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 16 februar 2016 via mobile enheter

Svalbar er et populært sted med en miks av fastboende og turister. Relativt OK vinpriser og akseptabel service.
Ikke forvent så mye, men et greit stoppested.

1  Takk, MorganLillegard
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 10 februar 2016 via mobile enheter

Fantastisk spennende og flust med motiver☺️ Lyset var magisk... Både det vi fikk et glimt av på dagen og det som åpenbarte seg på kvelden Sitter igjen med følelsen : MÅ BARE OPPIGJEN

Takk, Merete M
Anmeldt 6 februar 2016 via mobile enheter

Spiste lokal hamburger som arbeider veldig god. Hyggelige servitører men i overkant mye støy på et spisested.

Takk, OleEspen
Anmeldt 31 januar 2016 via mobile enheter

Jeg har bare vært her i forbindelse med frokost fordi jeg overnattet på Svalbard Hotell. En litt enkel frokost, men likevel mer enn nok å velge mellom. Ekstra pluss for vaffeljernet. Trivelig betjening som alltid passet på at det var nok mat. Lyse og trivelige lokaler. De tilbyr også muligheten til å smøre seg matpakke om du skal ut på tur i løpet av dagen.

Takk, perkval
Anmeldt 6 november 2015

Ble fristet til å prøve "dagens"biff med peppersaus og stekte båtpoteter,bestilte også en flaske med husets rødvin,både mat og vinen smakte utmerket.
Vi bodde på svaldbard hotell så vi spiste også frokosten vår også her,greit utvalg,savnet melk,men med en literpris på ca 30 kr.er de tilgitt
Grunnen til ikke topp karakter er toalettforholdene,man må kunne forlange å få et toalettbesøk med låsemuligheter.
kommer gjerne tilbake for bade mat og service
Et lite tips:fix toalettforholdene,det vill gi topp karakter

Takk, Lars Myhre L

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!