Vi støtter følgende nettlesere:
Vil du ha de laveste hotellprisene? Du er på riktig sted. Vi undersøker over 200 nettsteder for deg.

“Populært sted ” 3 av 5 bobler
Anmeldelse av Svalbar

Svalbar
Vurdert som nr. 4 av 17 Restauranter i Longyearbyen
Kjøkken: Amerikansk, Bar, Pub, Skandinavisk, Norsk, Internasjonalt, Europeisk, Grill
God for: Store grupper, Spise middag innenfor et budsjett, Barscene, Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Drikke, Sent på kvelden, Brunsj, Gratis Wi-Fi, Full bar, Barnestoler tilgjengelig, Reservasjoner, Sitteplasser, Serverer alkohol, Gatekjøkken, Fjernsyn, Servitørpersonell, Tilpasset rullestolbrukere
Tromsø, Norge
185 anmeldelser
111 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 25 nyttige stemmer
“Populært sted ”
3 av 5 bobler Anmeldt 16 februar 2016 via mobile enheter

Svalbar er et populært sted med en miks av fastboende og turister. Relativt OK vinpriser og akseptabel service.
Ikke forvent så mye, men et greit stoppested.

Besøkte februar 2016

7 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Fototur”
5 av 5 bobler Anmeldt 10 februar 2016 via mobile enheter

Fantastisk spennende og flust med motiver☺️ Lyset var magisk... Både det vi fikk et glimt av på dagen og det som åpenbarte seg på kvelden Sitter igjen med følelsen : MÅ BARE OPPIGJEN

Besøkte januar 2016
Takk, Merete M
Hønefoss, Norge
21 anmeldelser
13 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
“God mat i støyende omgivelser ”
4 av 5 bobler Anmeldt 6 februar 2016 via mobile enheter

Spiste lokal hamburger som arbeider veldig god. Hyggelige servitører men i overkant mye støy på et spisested.

Besøkte februar 2016
Takk, OleEspen
Frei, Norway
13 anmeldelser
8 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“God frokost i fine omgivelser”
5 av 5 bobler Anmeldt 31 januar 2016 via mobile enheter

Jeg har bare vært her i forbindelse med frokost fordi jeg overnattet på Svalbard Hotell. En litt enkel frokost, men likevel mer enn nok å velge mellom. Ekstra pluss for vaffeljernet. Trivelig betjening som alltid passet på at det var nok mat. Lyse og trivelige lokaler. De tilbyr også muligheten til å smøre seg matpakke om du skal ut på tur i løpet av dagen.

Besøkte januar 2016
Takk, perkval
Kongsberg, Norge
47 anmeldelser
30 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 10 nyttige stemmer
“"dagens "en kulinarisk opplevelse”
4 av 5 bobler Anmeldt 6 november 2015

Ble fristet til å prøve "dagens"biff med peppersaus og stekte båtpoteter,bestilte også en flaske med husets rødvin,både mat og vinen smakte utmerket.
Vi bodde på svaldbard hotell så vi spiste også frokosten vår også her,greit utvalg,savnet melk,men med en literpris på ca 30 kr.er de tilgitt
Grunnen til ikke topp karakter er toalettforholdene,man må kunne forlange å få et toalettbesøk med låsemuligheter.
kommer gjerne tilbake for bade mat og service
Et lite tips:fix toalettforholdene,det vill gi topp karakter

• Besøkte oktober 2015
      Verdi
      Service
      Mat
Takk, leirmo

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!