“Forretnings aperitiff”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Pub, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16 september 2016 via mobile enheter

Var på forretningstur. Ettermiddag før middag på Kroa. God stemning, men dårlig akustikk. Vanskelig å snakke med sidemann.

Takk, Marit E
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 4 september 2016

Koselig pub med godt utvalg i både lokal og internalsjonale ølmerker. De har også vin og sprit. Jeg spiste ikke her, men hørte fra andre at burgerne skulle være veldig gode. Mulighet for å spille biljard er det også. Hyggelig betjening.

Takk, Morten P
Anmeldt 18 juli 2016

God og rask service, vi spiste en meget god hamburger. Det var en rolig atmosfære i et ganske vanlig utseende lokale. Hyggelige gjester som koste seg med biljard og min mann fikk være med å spille. Han storkoste seg:-)

Takk, Liz H
Anmeldt 6 juli 2016 via mobile enheter

Vi var her å spiste middag, betjeningen var hyggelig og trivelig var det der, maten så veldig bra ut, den smakte helt greit.

Takk, Anne Elisabeth E
Anmeldt 15 juni 2016

Dette er en grei bar å fare innom vist dere ikke leter etter noe spesielt. Vi var her ganske ofte for noe rask bar mat å noe å drikke. Maten er standard bar mat men de kan å lage drinker ganske bra.

Takk, Alf-Jonny B

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!