Vi støtter følgende nettlesere:
Vil du ha de laveste hotellprisene? Du er på riktig sted. Vi undersøker over 200 nettsteder for deg.

“Stort rom” 4 av 5 bobler
Anmeldelse av Svalbar

Svalbar
Vurdert som nr. 4 av 17 Restauranter i Longyearbyen
Kjøkken: Amerikansk, Bar, Pub, Skandinavisk, Norsk, Internasjonalt, Europeisk, Grill
God for: Store grupper, Spise middag innenfor et budsjett, Barscene, Familier med barn
Middagsalternativer: Brunsj, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Drikke, Gratis Wi-Fi, Full bar, Barnestoler tilgjengelig, Reservasjoner, Sitteplasser, Serverer alkohol, Gatekjøkken, Fjernsyn, Servitørpersonell, Tilpasset rullestolbrukere
Porsgrunn, Norge
14 anmeldelser
“Stort rom”
4 av 5 bobler Anmeldt 21 september 2016 via mobile enheter

Stort rom i tredje etasje. Fantastisk utsikt. 5 sengeplasser med muligheter til flere. Kort veg til butikk. Pub i første etasje.

Besøkte mars 2016

15 anmeldelser
14 anmeldelser av restaurant
“Forretnings aperitiff”
3 av 5 bobler Anmeldt 16 september 2016 via mobile enheter

Var på forretningstur. Ettermiddag før middag på Kroa. God stemning, men dårlig akustikk. Vanskelig å snakke med sidemann.

Besøkte september 2016
Takk, Marit E
53 anmeldelser
22 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
“Koselig pub”
4 av 5 bobler Anmeldt 4 september 2016

Koselig pub med godt utvalg i både lokal og internalsjonale ølmerker. De har også vin og sprit. Jeg spiste ikke her, men hørte fra andre at burgerne skulle være veldig gode. Mulighet for å spille biljard er det også. Hyggelig betjening.

• Besøkte september 2016
Takk, Morten P
5 anmeldelser
4 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Middag”
4 av 5 bobler Anmeldt 18 juli 2016

God og rask service, vi spiste en meget god hamburger. Det var en rolig atmosfære i et ganske vanlig utseende lokale. Hyggelige gjester som koste seg med biljard og min mann fikk være med å spille. Han storkoste seg:-)

• Besøkte juni 2016
9 anmeldelser
9 anmeldelser av restaurant
“middag”
3 av 5 bobler Anmeldt 6 juli 2016 via mobile enheter

Vi var her å spiste middag, betjeningen var hyggelig og trivelig var det der, maten så veldig bra ut, den smakte helt greit.

Besøkte juli 2016
Takk, Anne Elisabeth E

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!