Vi støtter følgende nettlesere:
Vil du ha de laveste hotellprisene? Du er på riktig sted. Vi undersøker over 200 nettsteder for deg.

“Stor pub med matservering” 4 av 5 bobler
Anmeldelse av Svalbar

Svalbar
Vurdert som nr. 4 av 17 Restauranter i Longyearbyen
Kjøkken: Amerikansk, Bar, Pub, Skandinavisk, Norsk, Internasjonalt, Europeisk, Grill
God for: Barscene, Spise middag innenfor et budsjett, Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Brunsj, Lunsj, Drikke, Middag, Sent på kvelden, Gratis Wi-Fi, Full bar, Barnestoler tilgjengelig, Reservasjoner, Sitteplasser, Serverer alkohol, Gatekjøkken, Fjernsyn, Servitørpersonell, Tilpasset rullestolbrukere
Oslo, Norway
148 anmeldelser
75 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 35 nyttige stemmer
“Stor pub med matservering”
4 av 5 bobler Anmeldt 26 september 2016 via mobile enheter

Har ikke prøvd maten her, men gode bartendere og mye folkeliv. Dinerpreg og biljard bord. Gir en god stemning og variert klientell.

Besøkte september 2016

Porsgrunn, Norge
14 anmeldelser
“Stort rom”
4 av 5 bobler Anmeldt 21 september 2016 via mobile enheter

Stort rom i tredje etasje. Fantastisk utsikt. 5 sengeplasser med muligheter til flere. Kort veg til butikk. Pub i første etasje.

Besøkte mars 2016
Takk, Aborgan
15 anmeldelser
14 anmeldelser av restaurant
“Forretnings aperitiff”
3 av 5 bobler Anmeldt 16 september 2016 via mobile enheter

Var på forretningstur. Ettermiddag før middag på Kroa. God stemning, men dårlig akustikk. Vanskelig å snakke med sidemann.

Besøkte september 2016
Takk, Marit E
53 anmeldelser
22 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
“Koselig pub”
4 av 5 bobler Anmeldt 4 september 2016

Koselig pub med godt utvalg i både lokal og internalsjonale ølmerker. De har også vin og sprit. Jeg spiste ikke her, men hørte fra andre at burgerne skulle være veldig gode. Mulighet for å spille biljard er det også. Hyggelig betjening.

• Besøkte september 2016
Takk, Morten P
5 anmeldelser
4 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Middag”
4 av 5 bobler Anmeldt 18 juli 2016

God og rask service, vi spiste en meget god hamburger. Det var en rolig atmosfære i et ganske vanlig utseende lokale. Hyggelige gjester som koste seg med biljard og min mann fikk være med å spille. Han storkoste seg:-)

• Besøkte juni 2016
    • 4 av 5 bobler
    • 4 av 5 bobler
      Mat
Takk, Liz H

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!