“Stampubben vår”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Pub, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1 november 2016

Det var som regel her vi avsluttet kvelden under vår langweekend. Trivelig pub med biljardbord og sport på skjermene. Hyggelig betjening også.

Takk, SDR59
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 26 september 2016 via mobile enheter

Har ikke prøvd maten her, men gode bartendere og mye folkeliv. Dinerpreg og biljard bord. Gir en god stemning og variert klientell.

Takk, Oslo_NorwayBRiise
Anmeldt 21 september 2016 via mobile enheter

Stort rom i tredje etasje. Fantastisk utsikt. 5 sengeplasser med muligheter til flere. Kort veg til butikk. Pub i første etasje.

Takk, Aborgan
Anmeldt 16 september 2016 via mobile enheter

Var på forretningstur. Ettermiddag før middag på Kroa. God stemning, men dårlig akustikk. Vanskelig å snakke med sidemann.

Takk, Marit E
Anmeldt 4 september 2016

Koselig pub med godt utvalg i både lokal og internalsjonale ølmerker. De har også vin og sprit. Jeg spiste ikke her, men hørte fra andre at burgerne skulle være veldig gode. Mulighet for å spille biljard er det også. Hyggelig betjening.

Takk, Morten P

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!