Vi støtter følgende nettlesere:

“Stampubben vår” 4 av 5 bobler
Anmeldelse av Svalbar

Svalbar
Vurdert som nr. 4 av 17 Restauranter i Longyearbyen
Kjøkken: Amerikansk, Bar, Pub, Skandinavisk, Norsk, Internasjonalt, Europeisk, Grill
God for: Barscene, Familier med barn, Spise middag innenfor et budsjett, Store grupper
Middagsalternativer: Brunsj, Lunsj, Drikke, Sent på kvelden, Middag, Gratis Wi-Fi, Full bar, Barnestoler tilgjengelig, Reservasjoner, Sitteplasser, Serverer alkohol, Gatekjøkken, Fjernsyn, Servitørpersonell, Tilpasset rullestolbrukere
Oslo, Norge
43 anmeldelser
20 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Stampubben vår”
4 av 5 bobler Anmeldt 1 november 2016

Det var som regel her vi avsluttet kvelden under vår langweekend. Trivelig pub med biljardbord og sport på skjermene. Hyggelig betjening også.

Takk, SDR59

Oslo, Norway
148 anmeldelser
75 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 35 nyttige stemmer
“Stor pub med matservering”
4 av 5 bobler Anmeldt 26 september 2016 via mobile enheter

Har ikke prøvd maten her, men gode bartendere og mye folkeliv. Dinerpreg og biljard bord. Gir en god stemning og variert klientell.

Takk, Oslo_NorwayBRiise
Porsgrunn, Norge
14 anmeldelser
“Stort rom”
4 av 5 bobler Anmeldt 21 september 2016 via mobile enheter

Stort rom i tredje etasje. Fantastisk utsikt. 5 sengeplasser med muligheter til flere. Kort veg til butikk. Pub i første etasje.

Besøkte mars 2016
Takk, Aborgan
15 anmeldelser
14 anmeldelser av restaurant
“Forretnings aperitiff”
3 av 5 bobler Anmeldt 16 september 2016 via mobile enheter

Var på forretningstur. Ettermiddag før middag på Kroa. God stemning, men dårlig akustikk. Vanskelig å snakke med sidemann.

Takk, Marit E
53 anmeldelser
22 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
“Koselig pub”
4 av 5 bobler Anmeldt 4 september 2016

Koselig pub med godt utvalg i både lokal og internalsjonale ølmerker. De har også vin og sprit. Jeg spiste ikke her, men hørte fra andre at burgerne skulle være veldig gode. Mulighet for å spille biljard er det også. Hyggelig betjening.

• Besøkte september 2016
    • 5 av 5 bobler
      Verdi
    • 5 av 5 bobler
      Service
Takk, Morten P

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!