“Koselig sted!”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Pub, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 27 februar 2017 via mobile enheter

Vi spiste en deilig lunch og tok en øl på Svalbar. Ligger sentralt ved Kroa "øverst" i hovedveien. Spekemat-salaten var rikelig og smakfull. Da vi hadde middag på Kroa på kvelden, så det ut som Svalbar hadde god stemning!

Takk, Siri B

Anmeldt 24 februar 2017

Har alt fra øl til mat i forskjellige prisklasser. Bra personale og bra service. Maten var veldig god! Verd att besøke!

Takk, Lena W
Anmeldt 16 februar 2017

Fantastisk god mat, og god stemning.
Viser sport på storskjerm. Variert meny, og mye godt i baren.
Vel verdt et besøk.

Takk, reidar2017
Anmeldt 12 februar 2017 via mobile enheter

Byens beste pizza, atmosfære, stort utvalg i drinker, uformelt, sentralt, hyggelig betjening, bra utvalg av lokalt øl, og man slipper å ta av seg skoene

Takk, prebenel
Anmeldt 8 januar 2017 via mobile enheter

Draft øl fra Svalbard Bryggeri, gode burgere, avslappa stemning og hyggelig betjening gjør Svalbar til et must i Longyear.

Takk, FamJensenNorway

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!