“Trivelig atmosfære”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Pub, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 3 mars 2017 via mobile enheter

Vi spiste middag her første kveld vi kom til Svalbard. Trivelig sted, hyggelig og avslappet atmosfære. Godt utvalg av øl - det lokale anbefales. Vi fikk kjempegode burgere!! Anbefales.

Takk, Marjhia

Anmeldt 1 mars 2017

Svalbar ligger sentralt i gågata, og byr på enkle retter. Stilen er uformell. Vi valgte pizza, og den var overraskende god. Godt utvalg av drikke i baren.

Takk, Line C
Anmeldt 27 februar 2017 via mobile enheter

Vi spiste en deilig lunch og tok en øl på Svalbar. Ligger sentralt ved Kroa "øverst" i hovedveien. Spekemat-salaten var rikelig og smakfull. Da vi hadde middag på Kroa på kvelden, så det ut som Svalbar hadde god stemning!

Takk, Siri B
Anmeldt 24 februar 2017

Har alt fra øl til mat i forskjellige prisklasser. Bra personale og bra service. Maten var veldig god! Verd att besøke!

Takk, Lena W
Anmeldt 16 februar 2017

Fantastisk god mat, og god stemning.
Viser sport på storskjerm. Variert meny, og mye godt i baren.
Vel verdt et besøk.

Takk, reidar2017

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!