Vi støtter følgende nettlesere:

“Kongen av hamburger & drikke” 5 av 5 bobler
Anmeldelse av Svalbar

Svalbar
Vurdert som nr. 5 av 16 Restauranter i Longyearbyen
Kjøkken: Amerikansk, Bar, Europeisk, Pub, Skandinavisk, Norsk, Internasjonalt, Grill
God for: Barscene, Familier med barn, Store grupper, Spise middag innenfor et budsjett
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Brunsj, Drikke, Gratis Wi-Fi, Full bar, Barnestoler tilgjengelig, Reservasjoner, Sitteplasser, Serverer alkohol, Gatekjøkken, Fjernsyn, Servitørpersonell, Tilpasset rullestolbrukere
6 anmeldelser
5 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
“Kongen av hamburger & drikke”
5 av 5 bobler Anmeldt 1 uke siden

Veldig gode priser på hamburger og øl. Bestilte Svalbar-hamburgere og er fortsatt mett - er en stund siden. Beste hamburgeren i byen og definitivt det beste stedet for en fredag og lørdag kveld dersom man ønsker en hyggelig tur ut på byen.

Besøkte mars 2017

20 anmeldelser
13 anmeldelser av restaurant
“Trivelig atmosfære”
5 av 5 bobler Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Vi spiste middag her første kveld vi kom til Svalbard. Trivelig sted, hyggelig og avslappet atmosfære. Godt utvalg av øl - det lokale anbefales. Vi fikk kjempegode burgere!! Anbefales.

Besøkte mars 2017
Takk, Marjhia
Oslo, Norge
82 anmeldelser
35 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 11 nyttige stemmer
“Spennende pizza i uformelle omgivelser”
4 av 5 bobler Anmeldt 3 uker siden

Svalbar ligger sentralt i gågata, og byr på enkle retter. Stilen er uformell. Vi valgte pizza, og den var overraskende god. Godt utvalg av drikke i baren.

Takk, Line C
44 anmeldelser
27 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Koselig sted!”
4 av 5 bobler Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Vi spiste en deilig lunch og tok en øl på Svalbar. Ligger sentralt ved Kroa "øverst" i hovedveien. Spekemat-salaten var rikelig og smakfull. Da vi hadde middag på Kroa på kvelden, så det ut som Svalbar hadde god stemning!

Takk, Siri B
Calella, Spania
7 anmeldelser
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Bra!”
5 av 5 bobler Anmeldt 4 uker siden

Har alt fra øl til mat i forskjellige prisklasser. Bra personale og bra service. Maten var veldig god! Verd att besøke!

Takk, Lena W

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!