“Koselig spisested”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Pub, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6 april 2017 via mobile enheter

Vi besøkte dette stedet to ganger på en uke. Knallgod pizza med reinsdyrkjøtt og aioli. Hamburgeren var og saftig med masse smak.Effektive kelnere som tok godt vare på deg. På kveldstid var det litt høy musikk for oss godt voksne, men artig stemning.

Takk, Jannecke L
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 4 april 2017 via mobile enheter

Det var nesten fullt. Vi var 10 stk. Servitøren rokkerte på en hyggelig måte og fikk frigjort to bord ved siden av hverandre.
Veldig fint gjort.

Takk, Jon G
Anmeldt 13 mars 2017

Veldig gode priser på hamburger og øl. Bestilte Svalbar-hamburgere og er fortsatt mett - er en stund siden. Beste hamburgeren i byen og definitivt det beste stedet for en fredag og lørdag kveld dersom man ønsker en hyggelig tur ut på byen.

Takk, Sebastian H
Anmeldt 3 mars 2017 via mobile enheter

Vi spiste middag her første kveld vi kom til Svalbard. Trivelig sted, hyggelig og avslappet atmosfære. Godt utvalg av øl - det lokale anbefales. Vi fikk kjempegode burgere!! Anbefales.

Takk, Marjhia
Anmeldt 1 mars 2017

Svalbar ligger sentralt i gågata, og byr på enkle retter. Stilen er uformell. Vi valgte pizza, og den var overraskende god. Godt utvalg av drikke i baren.

Takk, Line C

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!