“Ferie april 2017”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Pub, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18 april 2017

En kul pub med god atmosfære som ligger i sentrum og med veldig hyggelig betjening som utøver god service. de serverte også god pub mat. Anbefales!

Takk, Stig S
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Svalbar
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 9 april 2017

Vi spiste dagens fisksuppe- var riktig god. Med mye torsk i.
Dagens karbonade med potet og saus. Mums.... :) Riktig godt.
Spiste pizza også men den tycker jeg var lite mat på og veldig lite salt.
En hel del god øl

Takk, Nettan_12
Anmeldt 6 april 2017 via mobile enheter

Vi besøkte dette stedet to ganger på en uke. Knallgod pizza med reinsdyrkjøtt og aioli. Hamburgeren var og saftig med masse smak.Effektive kelnere som tok godt vare på deg. På kveldstid var det litt høy musikk for oss godt voksne, men artig stemning.

Takk, Jannecke L
Anmeldt 4 april 2017 via mobile enheter

Det var nesten fullt. Vi var 10 stk. Servitøren rokkerte på en hyggelig måte og fikk frigjort to bord ved siden av hverandre.
Veldig fint gjort.

Takk, Jon G
Anmeldt 13 mars 2017

Veldig gode priser på hamburger og øl. Bestilte Svalbar-hamburgere og er fortsatt mett - er en stund siden. Beste hamburgeren i byen og definitivt det beste stedet for en fredag og lørdag kveld dersom man ønsker en hyggelig tur ut på byen.

Takk, Sebastian H

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!