“Glutenfri øl! Glutenfree beer”
Anmeldelse av Svalbar

Svalbar
Vurdert som nr. 5 av 16 Restauranter i Longyearbyen
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Pub, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15 oktober 2017

En stor overraskelse da de kunne servere Belgisk glutenfri øl. Yva en glede for en som alltid er på leting etter mat og drikke som er glutenfri. Kom bare tilfeldig innom her og kom da tre ganger til, for jeg måtte da smake på enda en glutenfri øl. Takk for at dere severer glutenfri fri øl!

Takk, togmyra

Anmeldt 24 august 2017

Populær bar midt i gågaten. Uhøytidelig atmosfære. Fine åpningstider. God service. Ofte fullt. Baren har en grei uteplass for de som ønsker å ta seg en sigar e.l. Lett å ta turen innom for en kald en.

Takk, androx1
Anmeldt 16 august 2017 via mobile enheter

God pizza og hyggelig betjening. Drakk en nydelig lokalbrygget Weissbeer fra Svalbardbryggeriet. Biljardbord har de også

Takk, Stian S
Anmeldt 1 august 2017 via mobile enheter

Vi avsluttet dagen med et bra måltid på Svalbar - med burgere til store og små, og lokalt øl til de som ønsket det. Store, hjemmelagde burgere med godt tilbehør, og god service. Litt slitte lokaler, men ellers ikke noe å utsette!

Takk, Anne H
Anmeldt 30 juli 2017 via mobile enheter

Hadde dagens som var biff og pommes. Servitøren kunne vært mer på hugget, da hadde vi nok blitt lenger.

Takk, lrevje

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!