“Fantastisk burger!”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Pub, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. mai 2018

Kanskje den beste burgeren jeg har smakt. Til en veldig rimelig pris. Gikk også veldig hurtig å få maten

Takk, janarve2018
SvalbarPub, Daglig leder på Svalbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2018

Tusen takk! Det är bara att planera in nästa besök ;)

Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å spise lunsj her. Bestilte 4 oster pizza og vin og øl. Vi ble svært gledelig overrasket over pizzaen, som hadde håndlaget bunn. Dette var veldig bra!

Takk, Ingrid C
SvalbarPub, Daglig leder på Svalbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2018

Tusen tack för besöket, vi ser fram emot att välkomna er nästa gång det blir pizzacravings =)

Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj. Svalbard hamburger. En av de beste hamburger eg har smakt. På kvelden så spiste en Weekly Meat Special. Masse kjøtt som var heilt perfekt stekt. Heilt nydelig. Anbefales.

Takk, Arild L

Så otroligt kul att läsa denna recensionen =) Vi reserverar en weekly meat till er tills nästa gång ni tittar in ^^ =)

Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Ble veldig fornøyd etter å ha spist på Svalbar. De hadde en hyggelig besetning og veldig god mat. De hadde også masse brettspill man kunne benytte seg av. I tillegg var det gode priser!

Takk, Vegard R
Anmeldt 4. april 2018

Etter en lang dag på tur, gikk vi innom på vei hjem til hotellet. Vi ble sittende utover med god drikke og et lett måltid. Stemningen var god og vi fikk en god afterskiing opplevelse. Et avslappet og godt sted å være.

Takk, VadlaRisa

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!