“En skuffelse”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Pub, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Var innom for å ta en pils etter litt handling en tidlig ettermiddag. Ble møtt av 2 godt berusede personer som satt/lå og halvsov ut rusen i sofaen på nabobordet. Ingen fra de ansatte så ut til å reagere på det.

Blir nok lenge til jeg kommer tilbake hit, desverre.

Takk, Finn S
SvalbarPub, Chef på Svalbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2018

Hej Finn S,

Vi tycker det är tråkigt att du fick en sådan upplevelse, men vi tackar för att du delar med dig så att vi kan bli ännu bättre framöver.

Anmeldt 11. juni 2018

Vi stakk innom for å ta en øl eller to.Der traff vi en kjempekoslig servering hjelp som fortalte litt om stedet,anbefales.

Takk, Svein B
SvalbarPub, Chef på Svalbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Hej Svein B.

Det var ett rent nöje att servera er och berätta lite om Svalbard =)

Anmeldt 12. mai 2018

Kanskje den beste burgeren jeg har smakt. Til en veldig rimelig pris. Gikk også veldig hurtig å få maten

Takk, janarve2018
SvalbarPub, Daglig leder på Svalbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2018

Tusen takk! Det är bara att planera in nästa besök ;)

Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å spise lunsj her. Bestilte 4 oster pizza og vin og øl. Vi ble svært gledelig overrasket over pizzaen, som hadde håndlaget bunn. Dette var veldig bra!

Takk, Ingrid C
SvalbarPub, Daglig leder på Svalbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2018

Tusen tack för besöket, vi ser fram emot att välkomna er nästa gång det blir pizzacravings =)

Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj. Svalbard hamburger. En av de beste hamburger eg har smakt. På kvelden så spiste en Weekly Meat Special. Masse kjøtt som var heilt perfekt stekt. Heilt nydelig. Anbefales.

Takk, Arild L

Så otroligt kul att läsa denna recensionen =) Vi reserverar en weekly meat till er tills nästa gång ni tittar in ^^ =)

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!