“Veldig god pizza”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Pub, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var innom flere ganger både for å spise og for å hygge oss. Alle gangene var vi fornøyd me mat, betjeninga og stemninga. Vi kosa oss kjempe masse her :)

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Birgitteme
SvalbarPub, Leder  på Svalbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hej Birgitteme,

Väldigt trevligt att få servera er! Tusen tack för en fin recension.

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Vi var et selskap på 9 personer. Hyggelig betjening og god service. Som så mange andre steder på Svalbard så er språket internasjonalt og engelsk er fellesmålet. Burgerne kom varmt anbefalt, og alle i vårt selskap spiste disse. Dommen er at burgerne var knallgode, og det var mye mat! Burgeren kommer sammen med pommes frites. Eneste skår i gleden var at de var tom for flere av øltypene fra Svalbard Bryggeri denne dagen, men dette er en midlertidig ting, så intet trekk for dette. Som Tromsøpatriot skulle jeg gjerne også sett Mackøl på menyen fremfor Carlsberg. I sum en hyggelig pub, god stemning, trivelig betjening og god mat. Kan anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, ArcticKim
SvalbarPub, Chef på Svalbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Hej ArcticKim,

Främst vill vi tacka för besöket och den varma rekommendationen av oss.
Ni är alla hjärtligt välkomna tillbaka när det behagar.
Stort tack från oss på Svalbar =)

Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Var innom for å ta en pils etter litt handling en tidlig ettermiddag. Ble møtt av 2 godt berusede personer som satt/lå og halvsov ut rusen i sofaen på nabobordet. Ingen fra de ansatte så ut til å reagere på det.

Blir nok lenge til jeg kommer tilbake hit, desverre.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Finn S
SvalbarPub, Chef på Svalbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2018

Hej Finn S,

Vi tycker det är tråkigt att du fick en sådan upplevelse, men vi tackar för att du delar med dig så att vi kan bli ännu bättre framöver.

Anmeldt 11. juni 2018

Vi stakk innom for å ta en øl eller to.Der traff vi en kjempekoslig servering hjelp som fortalte litt om stedet,anbefales.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 842sveinb
SvalbarPub, Chef på Svalbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Hej Svein B.

Det var ett rent nöje att servera er och berätta lite om Svalbard =)

Anmeldt 12. mai 2018

Kanskje den beste burgeren jeg har smakt. Til en veldig rimelig pris. Gikk også veldig hurtig å få maten

Dato for besøk: mai 2018
Takk, janarve2018
SvalbarPub, Daglig leder på Svalbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2018

Tusen takk! Det är bara att planera in nästa besök ;)

Reisende som så på Svalbar, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!