“Anbefalt burger”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Pub, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 17. august 2021

Hadde hørt at Svalbar var et godt sted å spise lunch. Nå ble det middag på oss - og de har en burger med sides - pommes frites - som var fabelaktig. Fikk hjelp til å få med mindre sterk krydring - ikke jalapenos. Vi traff også på dagen da det var DJ med deilig musikk - rock hele tiden. Ble en flott mix av middag og lytting.

1  Takk, oeivindo

Anmeldt 17. mars 2021 via mobile enheter

Fredagsbiff er ypperlig. God porsjon pent anrettet og mye fint å drikke til. Helt ok oppfølging fra personale. Godt egnet for guttas aften eller litt øl og mat.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, aleandrab
Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

God burger og pizza - vi var sultne, så da smaker «alt» godt. Litt vel mye serrano-skinke på pizzaen, men det er jo bare å ta av etter ønske. Heller for mye enn for lite :-) Kunne gjerne satt frem ketchup-flaske når man får servert en stor skål pommes frites (fikk en liten skål, men kunne nok fått mer om vi hadde bedt om det). God mat i koselige omgivelser.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 925jarles
SvalbarPub, Eier på Svalbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

Hei Jarle,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Vi er svært fornøyd med at du var fornøyd med maten og atmosfæren hos oss. Ketshup-flasken hører absolutt med ved servering av pommes frites, vi beklager at dette ikke ble fulgt opp.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Beste hilsen,

Anmeldt 6. desember 2019

Svalbar har vært besøkt mange ganger gjennom årene. Et sted med god enkel mat og godt øl! Veldig hyggelig lokale og med en atmosfære som alltid har vært hyggelig å være en del av. I dag var vi en gjeng som var der og alle var enige om at den enkle maten var like god, ølet smakte like godt. Men det var noe som manglet. Mulig personen som jobbet der hadde en dårlig dag, men et lite smil hjelper alltid for at gjestene skal føle seg vel....det var fraværende fullstendig. Da blir det trekk på atmosfæren.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, kurtl100
SvalbarPub, Eier på Svalbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2020

Hei Kurt!

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Det gleder oss at dere var fornøyd med maten og atmosfæren. Det å yte god kundeservice er også vesentlig, og kanskje den aller viktigste faktoren for fornøyde kunder. Vi har forståelse for at dette trekker ned totalopplevelsen og jeg vil videreformidle din tilbakemelding for forbedring!

Vi ønsker deg velkommen tilbake til oss!

Arktisk hilsen,

Anmeldt 31. oktober 2019

Hyggelig bar med hyggelig betjening. Spiste noen småretter til lunsj og alt smakte veldig bra. Noen kvelder med levende musikk.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, Heidi S
SvalbarPub, Eier på Svalbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2020

Hei Heidi!

Tusen takk for en super tilbakemelding! Vi er glad du tok turen innom oss og var fornøyd med både mat og atmosfæren.

Ta gjerne turen tilbake til oss ved en annen anledning!

Arktisk hilsen,
Team Svalbar

Reisende som så på Svalbar, så også på

Spitsbergen, Svalbard

Har du vært i Svalbar? Del dine erfaringer!