Anmeldt 17. august 2018

Vi var en gruppe på 12 personer som var på Svalbard i 5 dager. Første og siste natten bodde vi på Coal Miners' Cabin. Har bodd her tidligere også, og både da og nå opplevde jeg hotellet som veldig "passende" for vår type opphold. Føles litt "autentisk" og annerledes enn vanlige byhoteller som ofte er ganske like over hele verden.
Bodde i to forskjellige bygg, begge med to separate senger og toalett & dusj på gangen. Veldig greit, rent og pent over alt.
Hyggelig fellesareal med resepsjon/bar, liten souvenirkiosk, sofagrupper og restaurant benyttet til både frokost og middag.
Frokosten var helt ok, middagen med super mør biff var kjempegod!
Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Wenche Elisabet... M
Hurtigruten S, Resepsjon på Coal Miners' Cabins, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2018

Hei Wenche Elisabet!
Så hyggelig att ni hade en sån fin upplevelse hos oss :) vi og liker oss godt her på Coal Miners Cabins, dær man får kænna på atmosfæren fra gruvelivet i brakkerna.

Glad att du också likte vår populæra "Storgubben" tenderloin biff fra menyn, kunde inte vart mer enig :)

Håper att se er igen, vælkommen tillbaka

Vennlig hilsen
Sanna

Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Bodde på tomannsrom, er to senger med ett nattbord i mellom med et speil og et ganske stort klesskap der jeg var. Do og dusj på gangen, som også er veldig enkelt, men helt ok. Rolig om natten og veldig greie ansatte. Er et lite stykke å gå til/fra sentrum, men det går fint så lenge man ikke har mye å bære på. Jeg er ikke så pirkete på hotellrom når jeg er her da jeg stort sett aldri er på rommet utenom når jeg skal sove, så anbefaler Coal Miners til de som ikke MÅ ha TV på rommet og stort sett skal være ute uansett. Bodde på Funken Lodge sist jeg var her, og velger Coal Miners til neste besøk.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Siljea97
Hurtigruten S, Manager på Coal Miners' Cabins, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Hei Silje,

Så hyggelig å høre at du likte ditt opphold hos oss.
Opplevelsene er høydepunktet på Svalbard, så da er nok det rette valget å være ute så mye som mulig.
Hjertelig velkommen til oss ved neste besøk, det ser vi frem til

Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig og behjelpsom betjening, fine rom. Betjeningen var noe overarbeidet. Burde hatt flere. Frokosten var noe laber, men maten de serverte fra 12.00-22.00 var av ypperste klasse. OK beliggenhet til longyearbyen «sentrum»

Takk, kristian b
Hurtigruten S, Front Office Manager på Coal Miners' Cabins, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2018

Hei,

Tkak for hyggelig tilbakemelding!
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Her bor du i enkel standard, rommene har grei størrelse. Dusj og toalett er felles, men det er en vask på hvert rom. Det manglet varmt vann i vasken på rommet og det trekker ned. Felles dusjen og toalett kunne godt vært oppgradert litt. Virket slitt og ufresht. Ellers ikke noe problem med å dele toalett, da det aldri var kø.
Mye historie rundt byggene man bor i. Kan virke som eierne hviler litt for mye på historien og ikke vil oppgradere der det trengs.
Restaurant er midt på treet, veldig lite å velge mellom på menyen om man er en større gruppe, og det tar lang tid å få servering.

Takk, Andrevondrei
Hurtigruten S, Resepsjon på Coal Miners' Cabins, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2018

Hej!
Tusen takk for tillbakamelding,
Vi uppskattar all feedback och jobbar stændigt med att ge bæsta møjliga upplevelsen før varje gæst.
Coal Miners’ Cabins er stedet for deg som vil få den ekte opplevelsen av gruvelivet på Svalbard och har kvar mye av historian i brakkena :)

Vælkommen igjen vid ett annat tillfælle!

Med vænlig hælsning
Sanna

Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Jeg var med en gruppe gjester(11stk) som hadde booket sitt bord 2mnd i forveien. Og så sitter vi der.. Med et plutselig menyvalg på tre forskjellige burgere.. Og etter bestillingen er gitt så sitter vi over EN OG EN HALV time, før vi får servert noe stusselige greier som ikke er spiselig en gang! Hva har skjedd med denne plassen...

2  Takk, Erlend Ø

Hei Erlend,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding!

Vi beklager at dere har hatt denne opplevelsen, og lover at dette er et engangstilfelle.
Om dere kommer til Svalbard igjen, ta gjerne kontakt med oss på cmc@hurtigrutensvalbard.com - så kan vi invitere dere tilbake for et måltid.