Kajakk på Adventsfjorden

Booket turen 24-timer før gjennomføring på visitsvalbard sin hjemmeside. Fikk bekreftelse på Mail... les mer

Anmeldt 8. juni 2021
aleandrab
Oslo, Norge
Topp tur!

Nydelig tur, med en utrolig kunnskapsrik guide, Mirko. I spektakulære omgivelser ivaretok han... les mer

Anmeldt 27. mars 2021
882trinev

Anmeldt 8. mars 2020

Sammen med vår dyktige guide, Nicklas, gikk ferden til Trollsteinen i strålende vær - nesten skyfri himmel og vindstille. Nicklas loset oss til topps, serverte lunsj med den fineste utsikt på toppen og ga oss perfekt nedfart - en tur vi aldri vil glemme! Alle som liker en god fjelltur bør ta seg til topps, vi møtte også mange til fots, selv om nedfarten er langt morsommere med ski på beina.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, karianneo2020
Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

Vi gikk med guide på Platåfjellet og var veldig fornøyd. Vår guide fra Bærum (husker ikke navn) var super hyggelig og kunnskapsrik. Vil anbefale denne turen. Var den beste opplevelsen vi hadde på Svalbard.

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, tesstlinkg
Anmeldt 4. april 2019 via mobile enheter

En tur som absolutt kan anbefales. Og med danske Christian som guide og hyggelig turfølge ble dette en flott tur.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, oddmundw2019
Anmeldt 4. april 2019 via mobile enheter

Vi hadde en flott tur til Sarkofagen sammen med guide Kristian fra Danmark, som snakket norsk som en nordmann. Med liten gruppe med kun tre turister hadde vi en flott tur. Kristian delte sine kunnskaper om Svalbard, og han var en hyggelig fyr å være på tur med! Han knipset gjerne bilder av oss, og hadde med spade og gravde ut flott rasteplass til oss! Uventet mye service!

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, karimilla
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde fantastisk overnattingstur på Larsbreen med Nanna som guide. Magisk å oppleve det blålyset på fjellet.
Normalt fysisk form er greit å ha for turen. Går du av og til søndagsturer på fjellet, klarer du den turen også.
For vårt tilfelle var det ren flaks at vi hadde ryggsekker med, vanligvis drar en pulk etter seg med druger. Det var ikke nok snø til det i år. Så vi gikk med alt i ryggsekken.
Ville anbefalt å ha med en ekstra ullundertøy i sekken, lett å bli varm når går oppoverbakker og kjedelig å sitte med våt rygg i isgrotte.
Guiden var veldig kunnskapsrik, forbredt på alt fra frossene trær til møte med isbjørn. Hun kunne fortelle alt fra norsk polarhistorie til nordlys, egentlig alt mellom himmel og jord.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, 732liinas