Kajakk på Adventsfjorden

Topp tur!

Anmeldt 27. mars 2021
882trinev

Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Booket turen 24-timer før gjennomføring på visitsvalbard sin hjemmeside. Fikk bekreftelse på Mail asap og ble hentet på slaget som avtalt i bookingen.
Hyggelig guide og fin tur. Passe krevende tur hvis du ikke har skuldre til full dags tur eller har med folk uten kajakk erfaring.
Fint strandhugg med kjeks og varm drikke.
Absolutt ingen problemer med å bruke de igjen til kajakk opplevelser.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, aleandrab
svalbard_wildlife, Guest Relations Manager på Svalbard Wildlife Expeditions, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding :-)

Anmeldt 27. mars 2021 via mobile enheter

Nydelig tur, med en utrolig kunnskapsrik guide, Mirko. I spektakulære omgivelser ivaretok han sikkerhet, tilpasset tempoet, fortalte om Svalbards historie og hvordan naturen det hadde utviklet seg. Som en bonus, på vei opp til Trollsteinen, fikk vi omvisning under isbreen.

Takk, 882trinev
Anmeldt 22. mars 2021

Vi kom en dag forsinket til Svalbard og Mirco ringte oss for å ta oss med opp til Platåfjellet. Vi fikk en fantastisk flott service og guidet tur. Hans serviceinnstilling var helt utrolig. Dagen etterpå var vi med en flink guide til Sarkofagen. Han tok seg god tid og fortalte om livet på Svalbard. Tredje dagen var vi med en tredje guide til Trollsteinen og isgrotte i Larsbreen. Han ivaretok sikkerheten vår på en fantastisk måte. Alle turene vi var med på var spektakulære og flotte. Vi kommer helt sikkert tilbake.

Dato for opplevelse: februar 2021
Takk, Cec-Esp
Anmeldt 9. mars 2021

Vi har vært to dagsturer med Flinke Mirco og det har vært den beste opplevelsen jeg har hatt på veldig lenge. Vi ble tatt så godt vare på, og alt av det praktiske var tatt hånd om. Lite ante jeg at det skulle være mulig å klatre opp på en fjell topp 848 meter over havet i mange minus grader, men med en så flink guide ble det lekende lett og jeg følte meg trygg hele tiden. Dette var min første topp tur på ski. Den andre dagen hadde vi hver vår snø scooter og jeg kjørte alene for frøste gang. I tillegg klatret vi ned i en is-grotte som var ca. 30 meter under bakken, dette var også en helt ekstremt kjekt opplevelse, jeg fikk akkurat den støtten og hjelpen som jeg trengte. Kan anbefale turene på Svalbard med egen guide på det varmeste, her er det valuta for pengene og minner for livet.

Takk, Lusiastar
Anmeldt 3. mars 2021 via mobile enheter

Vår fantastiske guide, Mirko, tok oss med opp Larsbreen og ned i de spennende ishulene laget av smeltevann. Siden vi hadde bestilt Ice Cave Challenge tok han oss med ned i ekstra store huler ved hjelp av klatreutstyr og isøkser. Utrolig dyktig guide, anbefales!

Takk, tormod03