Helt topp👍

Tusen takk til guiden vår Isi og hundene hennes. En super hyggelig tur i nydelig vær og fantastisk... les mer

Anmeldt 2 uker siden
204hannek
Lillesand, Norge
God service og flott opplevelse

God service i forkant av turen, god informasjon og ble hentet på hotellet. Isi var en fantastisk... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Kristina L
Les alle 1 008 anmeldelsene

Anmeldt 26. oktober 2018

Vi var to "over 70" som var på Svalbard i september og hadde veldig lyst til å oppleve hundespann, som var noe nytt i livet. Det var en så herlig opplevelse at det frister til gjentagelse. Vi fikk vite mye om hundene og oppleve deres herlige sjel både på selve turen og etterpå i møtet med hvalpene. Tillitsfullt og kjærlig. Dette er tydeligvis hunder som har det godt og har tillit til sine "overordnete" som tok godt vare på dem. Veldig vennlig og hjelpsomt personale. Og Svalbards mektige og spesielle natur åpnet seg for oss i all sin velde da solen kom fram. Uforglemmelig :-) Tusen takk!!
Karen Foyn og Bjørn Løken

Takk, Karen Haldis F
Anmeldt 10. oktober 2018

Var på Svalbard sammen med min mor og min datter. Vi synes alle tre at hundekjøringen var en morsom opplevelse. Ingen av oss hadde vært med på dette før. Og vår guide, en dyktig ung dame fra Sveits (Andrea?), lærte oss mye nytt om denne type hunder. Man kunne også se at hun tok veldig godt vare på sine hunder. Hundene var snille og lydige. Etter hundekjøringen fikk vi være med på besøk på Green Dog, og se alle hundene. Var veldig koselig å hilse på valpene. Til slutt fikk vi gå inn i en varm og koselig tømmerhytte, der vi fikk forsyne oss av kjeks, og godt drikke!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Jane B
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Hundekjøring på Svalbard var en flott opplevelse som anbefales. Vi var 4 venner som booket en tur på internettet. Vi hadde et hundespann på 12 hunder som drog en vogn som vi satt i. Andrea som var vår guide var oppriktig interessert i hundene og behandlet dem veldig godt. Været var herlig: 0 grader og klarvær. Vi hjalp til med å sele opp og sette hundene på spannet. Etter kjøreturen som tok en liten time kjørte vi opp til området hvor Green Dog Svalbard holder til. Her fikk vi sett hvordan hundene blir ivaretatt. Andrea ga hundene kos og oppmerksomhet alle sammen etter vel gjennomført tur. Vi fikk også hilse på valpene som var nydelige. Før vi ble kjørt tilbake til hotellet så fikk vi kaffe og tilbehør til å varme oss på i en koselig tømmerhytte. Vi anbefaler turen på det varmeste og satser på at neste gang vi skal på tur med hundespann så blir det på snø.

Takk, anjah233
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Wow!!!
En nytelse, god guide og majestetiske hunder dro oss gjennom fantastisk naturVi var 3 damer på tur og fik vår egen vogn. Anbefales til alle. Green Dog er proffe med en vanvittig god kundeservice.

Takk, GoPlaces323455
Anmeldt 11. september 2018

Disiplinerte hunder! Flink guide og hjelper. Veiledet godt om håndtering av hundene. Fortalte villig om livet på Svalbard. Anledning til kjøre selv er utfordrende og morsomt. Eneste trekk i score: Metseparten av turen var på bilveien (lite!! Trafikk), ut fra omtalen hadde vi ventet at vi skulle kjøre lenger opp i Enadalen. Bør endre beskrivelsen av turen på nettsidene.

Takk, 239sveinerikb