Helt topp👍

Tusen takk til guiden vår Isi og hundene hennes. En super hyggelig tur i nydelig vær og fantastisk... les mer

Anmeldt 1 uke siden
204hannek
Lillesand, Norge
God service og flott opplevelse

God service i forkant av turen, god informasjon og ble hentet på hotellet. Isi var en fantastisk... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Kristina L
Les alle 1 008 anmeldelsene

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Green Dog kan virkelig anbefales! Vi hadde en tur med strålende opplegg. Virkelig gjennomført og proffesjonelt opplegg.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, sletteng
greendogsvalbard, Front Office Manager på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Tusen takk for dette, vi er veldig glade for deres feedback. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 29. juni 2020

Super tur med Green Dog og hundekjører Daniel! Reisefølget på fem personer i alder 12 til 79. De eldste noe skeptiske før turen, men fikk kjøre med Daniel som gjorde at de følte seg trygge! Flott opplevelse for alle som absolutt kan anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 274lineb
greendogsvalbard, Public Relations Manager på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Tusen takk for deres tilbakemelding. Vi er glade for at alle hadde så fin en opplevelse med Daniel & hunder. Ha det bra og kanskje vi sees igjen :)

Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Vi har tidligere tatt hundesledeturer i Bolterdalen, bl a til den flotte isgrotten under breen. Hundene er veldig menneskekjære og guidene er proffe og vennlige. Vi var litt skeptiske til en tur på sommeren, men det ble helt topp. Vi hilste litt på hundene før vi dro avgårde. Smitteverntiltakene var betryggende. Vi dro utover Hotellneset fuglereservat, med mange fugler, flott utsikt utover fjorden mot fjellene over Revneset og på den andre siden av Isfjorden. Været var strålende. Etterpå besøkte vi hundegården inne i Adventsdalen og praten gikk over en kaffe. Vi kommer igjen!

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, knutsk
greendogsvalbard, Manager på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Tusen takk for deres tilbakemelding, vi er veldig glade for å høre at dere hadde så fin en tur og at smittevernstiltakene var tilfredsstillende. Vi vil glede oss til deres neste besøk :)

Anmeldt 8. mars 2020

En fantastisk opplevelse i vakker natur med en kunnskapsrik og veldig dyktig guide, Michael, som sørget for at vi fikk en tur med hundespann vi aldri vil glemme!
Glade, sunne og ivrige hunder brakte oss trygt frem til isgrotta, et besøk som var en stor opplevelse i seg selv. Et stort pluss med denne turen var å få håndtere hundene selv; vi selet dem opp, fikk kjøre vårt eget spann og fikk rikelig tid til kos med hundene både før og etter turen.
Vi vil anbefale denne turen på det sterkeste - tur med hundespann burde være obligatorisk for alle som besøker Longyearbyen. Cato og Karianne

Dato for opplevelse: mars 2020
1  Takk, karianneo2020
greendogsvalbard, Owner på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2020

Hei Cato og Karianne, tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi er veldig glade for at dere hadde så fin en tur med Michael. Vi håper å se dere på Svalbard igjen en annen gang :)

Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Fantastisk bra opplevelse! Dyktig og kunnskapsrik veileder, Felix. God opplevelse. Tips: Han guider også på Spansk.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, Vibeke F
greendogsvalbard, Manager på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen din, vi er glade for at du hadde så fin en tur med Felix, vår eneste spansk talende guide :)