Hundespann på hjul

Superflott opplevelse i dag m flotte, glade hunder., Hyggelige trygge ledere m god... les mer

Anmeldt 3 uker siden
annegS8018CV
Virkelig verdt å besøke 😎

Green dog har gjort turen til Svalbard helt fantastisk! Veldig dyktige guider som tar godt vare... les mer

Anmeldt 9. august 2021
margrethelfo
Sandvika, Norge
Les alle 1 018 anmeldelsene

Anmeldt 24. juli 2020

En fin opplevelse. God dyrevelferd og kjempehyggelig guide. Vi hjalp til med å sette hundene i spann. Turen gikk langs Isfjorden, en times tid. Sønnen på gården, Storm var med på turen, og han viste stolt frem sin sjørøverborg da vi kom til gården etter endt tur.

Takk, bodilhelenea
greendogsvalbard, Owner på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Storm hilser så mye!

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Dette var så gøy! En perfekt aktivitet for alle aldre. Morsomt fordi du føler at du faktisk hjelper til. Så gøy å bli litt kjent med hundene og guidene er imøtekommende, varme og fine med både tenåringer, barn og voksne.

Takk, Spagetticamilla
greendogsvalbard, Owner på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei Camilla, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din, vi ble kjempeglade :) Vi håper å se dere en annen gang!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

I løpet av vårt opphold på Svalbard har vi vært på to forskjellige utflukter med Green Dog, hundesledetur sammen med Branislav og fossiljakt med Nico. Begge turer anbefales på det varmeste! Kunnskapsrike guider, masse kos med herlige hunder og spektakulær natur gir både voksne og barn en unik opplevelse.

Takk, siristor
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Green Dog kan virkelig anbefales! Vi hadde en tur med strålende opplegg. Virkelig gjennomført og proffesjonelt opplegg.

Takk, sletteng
greendogsvalbard, Front Office Manager på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Tusen takk for dette, vi er veldig glade for deres feedback. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 29. juni 2020

Super tur med Green Dog og hundekjører Daniel! Reisefølget på fem personer i alder 12 til 79. De eldste noe skeptiske før turen, men fikk kjøre med Daniel som gjorde at de følte seg trygge! Flott opplevelse for alle som absolutt kan anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 274lineb
greendogsvalbard, Public Relations Manager på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Tusen takk for deres tilbakemelding. Vi er glade for at alle hadde så fin en opplevelse med Daniel & hunder. Ha det bra og kanskje vi sees igjen :)