God opplevelse

Vi hadde en flott dag med familie fra 2-90 år, og mange fine hunder og flinke hundeførere... les mer

Anmeldt 1 uke siden
norwegiantravell2019
Fantastisk opplevelse

Fantastisk opplevelse. Kjempe flinke guider som ga oss en fantastisk opplevelse. Veldig hyggelig og... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Christian S
Les alle 1 023 anmeldelsene

Anmeldt 19. september 2020

Fantastisk tur med Green Dog. En meget god opplevelse med hundene og supre guider. En opplevelse som jeg kommer til å huske for evig. En tur i et meget spektaktuært landskap.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, 838_ysteinb
greendogsvalbard, Owner på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2020

Hei Øystein, tusen takk for snill tilbakemelding, vi ble veldig glade av å lese den :) Ha det så bra - og velkommen tilbake!

Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse hvor vi deltok aktivt i både å spenne hundene for sleden, gi dem vann underveis, styre sleden selv, og til sist føre hundene i vårt spann tilbake til plassene sine. Hundene var utrolig sosiale og det var bare å klappe og kose med dem etter turen. Guidene var veldig serviceminded og vi følte oss veldig ivaretatt.

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, bodilb989
greendogsvalbard, Owner på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2020

Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding, vi ble veldig glade for den :) Vi håper at dere kommer igjen en annen gang...kanskje på vinterstid?

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vi har deltatt på både hundekjøring og på gåtur over Foxfonna med guide og hund. Begge deler var herlige opplevelser med den behagelige og hyggelige guiden Isabella, og friske og glade hunder i helt spektakulære omgivelser. Dette må virkelig oppleves når man er på Svalbard.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, borghildh827
greendogsvalbard, Manager på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Hei Borghild, tusen takk for fin tilbakemelding, vi er veldig glade for å høre hvor mye du koste deg på tur med Isi. Kanskje vi sees igjen til vinter - velkommen tilbake :)

Anmeldt 6. august 2020

Vil absolutt anbefale denne turen dersom man ønsker å se rundt på Svalbard på en litt annerledes måte i den friske luften.

En veldig koselig tur med 12 søte trekkhunder og vogn. Guiden vår Dede var profesjonell og hadde tydelig kontroll på hundene samtidig som hun var veldig hyggelig. Vi fikk sett litt av landskapet på Svalbard hvor Dede forklarte kort og enkelt etterhvert som vi passerte ulike ting. Underveis på turen fikk vi klappe hundene og hjelpe til dersom man ønsket.

Før vi satt oss og ned for kaffe/kakao fikk vi klappe på resten av hundene på gården. Alle hundene så friske, glade og velstelte ut!

Det ble også tatt hensyn til smittevern mtp korona.

Hilsen,
Ellen og Lotte

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, lottes872
greendogsvalbard, Owner på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Kjære Ellen & Lotte, tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi er veldig glade for å lese hvor mye dere koste dere på tur med Didi. Velkommen tilbake!

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hadde først booket 3 timers sledetur, men innså at vi heller ville ha vogner vi selv kunne styre.En mail dit og de endret turen til en 4 timers mot mellomlegg.Varmerekord på Svalbard denne lørdagen vi hadde turen,så hundene kunne naturlig nok ikke dra vogner.Ble møtt av hyggelig representant fra Green Dog som ga oss noen alternativer.Vi endte opp med fossiltur opp i dalen hvor også hund var med i bånd.Topp for yngste som hadde gledet seg enormt til hundevogn.Fikk holde båndet hele turen og vi fikk også en tur på hundegården etterpå.Masse nærkontakt med hundene og veldig hyggelige ansatte.Ble enige om en fair pris for alt og dagen ble reddet.Kan anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Aramne

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi er glade for at dere hadde så fin en dag hos oss :) Velkommen tilbake!