Uforglemmelig tur, anbefales!

Uforglemmelig dyr med flotte hunder og veldig hyggelig guide. Alle hundene var supersosiale og... les mer

Anmeldt 6. juli 2022
bstensrud72
Lørenskog, Norge
Fantastisk opplevelse!

Vi var der mai 2021. Flott tur med en dyktig og sjarmerende guide. Det var rom for å klappe og kose... les mer

Anmeldt 25. juni 2022
Suryjo
Les alle 1 127 anmeldelsene

Anmeldt 8. juli 2021

God info i forkant av turen, Hyggelig guide. Fantastisk fint vejr Fin tur med hundene og opplever et godt dyrehold.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, T5424SPmichaell
greendogsvalbard, Owner på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake :)

Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

En utrolig flott opplevelse. Guiden Taya fra Canada var fantastisk, behagelig og kunnskapsrik. Vi fikk være med å hilse på hundene, sele på, kjøre i nydelige Bolterdalen, sele av og kose med hundene. Som en bonus fikk vi være med i valpekennelen, før vi avsluttet med vafler og brandy . Tusen takk for en flott opplevelse

Dato for opplevelse: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, Navigate742422
greendogsvalbard, Manager på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi er glade for å høre at dere hadde så fin en opplevelse med Taya og hunder :-) Velkommen tilbake!

Anmeldt 27. mai 2021

Denne opplevelsen var sjarmerende, morsom og spennende. Vi fikk erfare hvordan det er å gjennomføre en tur med hundeslede i strålende sol og snødekt landskap- magisk! Hundene var så ivrige, kosete og flinke - gøy å stå og styre sleden. De imponerte i løypa - der likte de seg!
Da vi kom opp på isbreen, fikk hundene en godbit og hvile, mens vi fikk på hjelmer og gikk ned i isgrotten. Det var spennende, litt skummelt og en opplevelse av de sjeldne. Vakkert med isformasjoner.
Jeg vil anbefale denne turen.
Takk til den flinke guiden fra Canada.

Takk, 45sirik

Tusen takk for fin review, vi ble glade for å lese den. Velkommen tilbake i fremtiden :)

Anmeldt 20. mai 2021 via mobile enheter

Kjempefin sledetur med kosete og flinke hunder! Det var en fin opplevelse å kjøre sleden og veldig kjekt å få hilse på hundene og valpene i gården. Anbefales!

Takk, 74katrines
greendogsvalbard, General Manager på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2021

Hei Katrine og takk for hyggelig review! Velkommen tilbake :)

Anmeldt 19. mai 2021 via mobile enheter

Dette er ett unikt sted. Autentisk med fangsthytter på tunet. Vi hadde en super guide, Mads, hyggelig, hjelpsom og kunnskapsrik. Jeg hadde aldri trodd at jeg, en dame på 60 år skulle kjøre hundespann for første gang! Snille, flotte hunder. En eventyrlig opplevelse. Green dog er den hundefarmen som ligger lengst inne i dalen, så du kommer rett ut i villmarken. Anbefales på det varmeste! Hilsen Ina Grubbe

Takk, inag2021
greendogsvalbard, Owner på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2021

Kjære Ina, tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi er glade for at du hadde så fin en opplevelse med Mads og hundene hans. Velkommen tilbake - kanskje det blir overnattingstur på deg neste gang :-)