Uforglemmelig tur, anbefales!

Uforglemmelig dyr med flotte hunder og veldig hyggelig guide. Alle hundene var supersosiale og... les mer

Anmeldt 6. juli 2022
bstensrud72
Lørenskog, Norge
Fantastisk opplevelse!

Vi var der mai 2021. Flott tur med en dyktig og sjarmerende guide. Det var rom for å klappe og kose... les mer

Anmeldt 25. juni 2022
Suryjo
Les alle 1 133 anmeldelsene

1924 av 1 133 anmeldelser
Anmeldt 9. august 2021

Green dog har gjort turen til Svalbard helt fantastisk!
Veldig dyktige guider som tar godt vare på firbeinte og tobeinte, både på tur og utenom. Utrolig glade og kjærlige hunder! Kommer absolutt på besøk igjen, ved en seinere anledning.
Anbefales på det varmeste ☀️

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, margrethelfo
greendogsvalbard, Owner på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Margrethe :) Vi gleder oss til å se deg en annen gang!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Tusen takk til guiden vår Isi og hundene hennes. En super hyggelig tur i nydelig vær og fantastisk natur. Absolutt å anbefale

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 204hannek
greendogsvalbard, Manager på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Tusen takk for fin tilbakemelding og velkommen tilbake!

Anmeldt 14. juli 2021

God service i forkant av turen, god informasjon og ble hentet på hotellet.
Isi var en fantastisk guide og gjorde turen både lærerik og morsom. Vi var der på sommeren så turen måtte foregå på vei for å ikke forstyrre naturen, men vi ble inspirert til å komme tilbake for en vintertur!
Turen ble avsluttet med valpekos, vafler, kakao og brandy.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Kristina L

Hei Kristina og takk for fin tilbakemelding:) Vi er glade for at dere hadde så fin en tur med Isi - kanskje vi sees til vinter?

Anmeldt 8. juli 2021

God info i forkant av turen, Hyggelig guide. Fantastisk fint vejr Fin tur med hundene og opplever et godt dyrehold.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, T5424SPmichaell
greendogsvalbard, Owner på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake :)

Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

En utrolig flott opplevelse. Guiden Taya fra Canada var fantastisk, behagelig og kunnskapsrik. Vi fikk være med å hilse på hundene, sele på, kjøre i nydelige Bolterdalen, sele av og kose med hundene. Som en bonus fikk vi være med i valpekennelen, før vi avsluttet med vafler og brandy . Tusen takk for en flott opplevelse

Dato for opplevelse: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, Navigate742422
greendogsvalbard, Manager på Green Dog Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi er glade for å høre at dere hadde så fin en opplevelse med Taya og hunder :-) Velkommen tilbake!