Super tur!

Utrolig hyggelig guide og kule opplevelser. Veldig spennende å høre om gruvedriften og gøy å kjøre... les mer

Anmeldt 21. mai 2022
Bjorrnharald53
Flotte turer med dyktige guider.

Fantastisk scootertur fra Longyearbyen til Østkysten med dyktige guider. Flott service og... les mer

Anmeldt 1. mai 2022
CathrineM128

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Jeg deltok på Rib tur til Pyramiden og Nordenskiöldbreen 9 august 2021. Turen var en fantastisk opplevelse, vi tilbragte god tid i Pyramiden og fikk sett oss godt om. Vi hadde tett tåke på sjøen, men da vi kom inn til Nordenskiöldbreen fikk vi solgløtt og vi fikk en nydelig opplevelse ved brekanten, hvor vi fikk se sel, kalving og ikke minst så fikk vi se isbjørn. På returen til Longyearbyen hadde vi svært tett tåke som resulterte i en whiteout. Guiden vår Marcos og båtføreren førte oss likevel trygt og effektivt tilbake til Longyearbyen. Turen anbeafles på det varmeste!

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, 527gryh
svalbardhotell, Marketing coordinator på Svalbard Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Kjære Gry,

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse. Vi setter stor pris på å høre at du følte deg trygg og ivaretatt underveis, og at Marcos bidro til en god totalopplevelse.
Det var en glede å ha deg ombord og håper vi får anledningen til ønske deg velkommen tilbake i fremtiden :-)

Veronika, Svalbard

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Var med på en fantastisk tur med Rib til Pyramiden. Vår guide, Franka, gjorde en flott jobb. Hun var kunnskapsrik og engasjert og gjorde at turen ble veldig interessant og spennende. Vi fikk mange opplevelser i løpet av dagen, og høydepunktene var besøk i Pyramiden og stopp ved Isbreen. Tusen takk til Svalbard Adventure og spesielt Franka for en fantastisk dag

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Renate Skaue J
svalbardhotell, Marketing coordinator på Svalbard Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Hei Renate,

Ingenting gleder oss mer enn fornøyde gjester. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding på opplevelsen du sitter igjen med etter turen til Pyramiden. Vi videreformidler gledelig tilbakemeldingen til vår dyktige guide Franka.

Håper du ellers har hatt noen eventyrlige dager på Svalbard, og at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Veronika, Svalbard Adventures

Anmeldt 5. juli 2021

En kjempeflott opplevelse på alle måter. Turen var passe lang og vi fikk sett masse fin natur, gruver og dyr. Guiden vår, Leah, var veldig hyggelig og hadde masse kunnskap om Svalbard sim hun formidlet på en interresant måte. Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Live D
svalbardhotell, Marketing coordinator på Svalbard Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Det gleder oss å høre at omgivelsene, selve opplevelsen og vertskapet sto til forventningene. Vi skal sørge for å videreformidle tilbakemeldingen din til vår guide Leah.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake for flere eventyrlige opplevelser.

Riktig god sommer!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

What a ride! Hadde ikke store forventninger til Ribtur til iskanten ettersom været var litt rufsete. Mye vind og når vi kledde oss om, begynte det å snø (sidelengs). Vår guide, Marcos, hadde allerede vist seg som profesjonell så jeg tenkte at det blir nok bra. Ferden over fjorden med fuglene som dykket, fløy bort og faktisk også fløy fortere enn båten var en bra start. Kom i ly for vinden når vi kom over fjorden. Opplevelsen kan ikke beskrives med ord men det ble sel med unge, isbjørnspor, hvalrosser, massevis med fugler og en ung isbjørn som ville prøve seg på en flokk med hvalross. Takk for en strålende tur Marcos, 11 av 10

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, JohnSeljevoll
svalbardhotell, Marketing coordinator på Svalbard Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2021

Hei John,

Dere har virkelig fått en begivenhetsrik opplevelse sammen med vår guide Marcos. Tusen takk for en strålende tilbakemelding, det var virkelig hyggelig å lese. Håper totalopplevelsen av Svalbard gav mersmak til gjentagelse og at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

Ønsker deg en riktig fin sommer!

Anmeldt 27. april 2021

Useriøst hvis det skjer skader og man må bruke "forsikringen" som de kaller det. Et i turfølge måtte betale 4000,- i depositum da en vindskjerm fikk skade, uten at det ble lagt fram dokumentasjon hva de 4000,- gikk til.

Lenge i etterkant kom egenandelen på forsikringen, som jeg mener er det eneste man skulle betalt.

Dato for opplevelse: februar 2021
Takk, kaiandreas
SvalbardAdventures, Marketing coordinator på Svalbard Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2021

Hei Kai,

Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på.
Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse her hos oss, dette er vi svært lei oss for.
Dessverre så kan vi ikke holdes ansvarlig for skader som skjer utenfor vår kontroll. Vedrørende dokumentasjon og normal prosedyre rundt andelen som måtte betales for skaden anbefaler jeg at du tar kontakt med vår turavdeling på e-post aktiviteter@svalbardadventures.com.
Slik at vi kan se på dette for deg så snart som mulig og gi en nærmere forklaring.

Håper du ellers har hatt noen flotte dager på Svalbard.

Med vennlig hilsen