Super tur!

Utrolig hyggelig guide og kule opplevelser. Veldig spennende å høre om gruvedriften og gøy å kjøre... les mer

Anmeldt 21. mai 2022
Bjorrnharald53
Flotte turer med dyktige guider.

Fantastisk scootertur fra Longyearbyen til Østkysten med dyktige guider. Flott service og... les mer

Anmeldt 1. mai 2022
CathrineM128

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk tur til Pyramiden og Nordenskioldbreen med dyktige guider Timo og Arve. De var kunnskapsrike og dyktige guider/båtfører! Overbygd rib gjorde transportetappen rask slik at tiden kunne brukes i Pyramiden og ved en fantastisk isbre - der vi også fikk se isbjørn! Anbefales!

Dato for opplevelse: september 2021
Takk, turistrp
svalbardhotell, Marketing coordinator på Svalbard Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding! Så flott at dere hadde en eventyrlig sjøreise til Pyramiden og at både opplevelsen og vertskapet svarte til forventningene. Kombinasjonen av møtet med isbre og isbjørn er virkelig noe man kommer til å huske livet ut.

Vi håper dere vil ta turen tilbake til oss i nærmeste framtid!
Ha en fortsatt fin høst!

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk ribtur til Pyramiden og Nordenskioldbreen idag. Vår svenske guide Marcus gjorde en fremragende jobb. Guidet oss trygt gjennom tåke og vi var så heldig å få sett bjørn og andre dyr på turen

1  Takk, Ann-Karin A
svalbardhotell, Marketing coordinator på Svalbard Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

God morgen Ann-Karin,

For en hyggelig morgenlesning! Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding på turen du hadde med oss til Pyramiden, og at du var fornøyd med både guidingen og selve totalopplevelsen. Jeg skal sørge for å videreformidle tilbakemeldingen din til vår guide Marcos.

Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Riktig god helg!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Jeg deltok på Rib tur til Pyramiden og Nordenskiöldbreen 9 august 2021. Turen var en fantastisk opplevelse, vi tilbragte god tid i Pyramiden og fikk sett oss godt om. Vi hadde tett tåke på sjøen, men da vi kom inn til Nordenskiöldbreen fikk vi solgløtt og vi fikk en nydelig opplevelse ved brekanten, hvor vi fikk se sel, kalving og ikke minst så fikk vi se isbjørn. På returen til Longyearbyen hadde vi svært tett tåke som resulterte i en whiteout. Guiden vår Marcos og båtføreren førte oss likevel trygt og effektivt tilbake til Longyearbyen. Turen anbeafles på det varmeste!

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, 527gryh
svalbardhotell, Marketing coordinator på Svalbard Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Kjære Gry,

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse. Vi setter stor pris på å høre at du følte deg trygg og ivaretatt underveis, og at Marcos bidro til en god totalopplevelse.
Det var en glede å ha deg ombord og håper vi får anledningen til ønske deg velkommen tilbake i fremtiden :-)

Veronika, Svalbard

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Var med på en fantastisk tur med Rib til Pyramiden. Vår guide, Franka, gjorde en flott jobb. Hun var kunnskapsrik og engasjert og gjorde at turen ble veldig interessant og spennende. Vi fikk mange opplevelser i løpet av dagen, og høydepunktene var besøk i Pyramiden og stopp ved Isbreen. Tusen takk til Svalbard Adventure og spesielt Franka for en fantastisk dag

Takk, Renate Skaue J
svalbardhotell, Marketing coordinator på Svalbard Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Hei Renate,

Ingenting gleder oss mer enn fornøyde gjester. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding på opplevelsen du sitter igjen med etter turen til Pyramiden. Vi videreformidler gledelig tilbakemeldingen til vår dyktige guide Franka.

Håper du ellers har hatt noen eventyrlige dager på Svalbard, og at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. juli 2021

En kjempeflott opplevelse på alle måter. Turen var passe lang og vi fikk sett masse fin natur, gruver og dyr. Guiden vår, Leah, var veldig hyggelig og hadde masse kunnskap om Svalbard sim hun formidlet på en interresant måte. Anbefales på det sterkeste

1  Takk, Live D
svalbardhotell, Marketing coordinator på Svalbard Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Det gleder oss å høre at omgivelsene, selve opplevelsen og vertskapet sto til forventningene. Vi skal sørge for å videreformidle tilbakemeldingen din til vår guide Leah.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake for flere eventyrlige opplevelser.

Riktig god sommer!

Med vennlig hilsen