Perfekt opplevelse

For en opplevelse! Her opplever vi en driver som brenner for at vi som gjester skal ha en god... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Bernt_A_T
Sande, Norge
Kjempefin opplevelse!

En kjempefin opplevelse! Vi hadde Audun som guide. Han og hundene ga oss en kjempefin tur på... les mer

Anmeldt 7. desember 2022
idak24
Ringsaker, Norge

Anmeldt 27. mai 2018

Kjempe opplevelse å få være med på alle forbredelser med hundene og sele på de, Krevende men morsom jobb. Kjempefine hunder og koselig guide. Fikk låne veldig bra utstyr å ha på oss. Morro da det ble litt fart på isen. Super natur.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, bentenordengen
Anmeldt 24. april 2018

Utrolig flott opplevelse med gode bikkjer, fine fjell og nydelig vær. Godt utstyrt med varme klær og sko ble vi lært opp av dyktig guide Astrid. Vi fikk hilse på hundene og salte de opp. Det ble en fin runde inn vakre Todalen der vi byttet på å kjøre. Tusen takk for en perfekt dag i snøen!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, bodil e
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig! Vi var 8 norske + norsk guide på turen. Før sledetur hadde to og to ansvar for å sele på de hundene som skulle være med på deres spann. Vi hadde 5 hunder i hvert spann. Været var upåklagelig. Blå skyfri himmel. Vi kjørte spannene inn i Todalen og tilbake. Deretter skulle hundene seles av og på plass. Helt til slutt fikk vi hilse på ett valpekull på 4 uker. Utrolig morsom tur! Flink guide!

Takk, ingridc406
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Passe stort sted med veldig hyggelige folk. Vi fikk være med på å gjøre i stand spannene før vi dro ut og det var veldig moro. Supersosiale og kosete hunder som var lette å kose med. Gøy å kjøre hundespann «alene»... når vi var der var det flere kull med kosete, nydelige små valper som vi kunne kose med etterpå.

Takk, lise2101
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

Vi fikk et tips om Svalbard Husky, og er glad for at vi bestilte her. De tar med seg små grupper på tur. Vi var kun to personer pluss guiden.
Alt av klær og utstyr får man låne, men lurt å ha med en Buff og skibriller om det er kaldt og vind. ( vi hadde 17 minusgrader ) I hundegården fikk vi opplæring, og fikk gå rundt å hilse på og kose med hundene. Vi fikk være med å hente hundene og sette dem i hundespannet. Turen oppover dalen med sleden og hundene kommer jeg aldri til å glemme. Lyset, stillheten og naturen er overveldende vakker. Hundene er så flinke, snille og glade. Guiden var oppmerksom og en god veileder. Tilbake i hundegården fikk vi være med å koble hundene fra spannet, og sette den tilbake på plassen sin. Vi fikk være med å mate dem, og til sist fikk vi hilse på søte 4 uker gamle valper.
Denne turen anbefales på det varmeste.

1  Takk, adnilalice