Fanatstisk hundesledetur til isgrotte!

Det beste med hundesledeturen var å få lov å bli kjent med de fantastiske hundene, å plassere dem i... les mer

Anmeldt 3. juni 2021
482lenemaries
Fantastisk!

Snille hunder, og fantastisk flink guide og handler. Gode og tydelige instrukser, samt mye kunnskap... les mer

Anmeldt 27. mars 2021
882trinev

1924 av 392 anmeldelser
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Eventyr i mørketiden kan anbefales! Hyggelige Audun hentet oss på Funken og vi ble kledd godt opp. Det var herlige hunder, delikat på senteret og akkurat passe tid. Dette var en helt spesiell opplevelse, anbefaler dette veldig.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, ChristinaGJohnsen
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Utrolig gøy og bra opplegg «Dogs on wheels»! Instruktør Audun var pedagogisk og trivelig, vi hadde en kjempefin tur!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, hildegunng
Anmeldt 27. mai 2018

Kjempe opplevelse å få være med på alle forbredelser med hundene og sele på de, Krevende men morsom jobb. Kjempefine hunder og koselig guide. Fikk låne veldig bra utstyr å ha på oss. Morro da det ble litt fart på isen. Super natur.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, bentenordengen
Anmeldt 24. april 2018

Utrolig flott opplevelse med gode bikkjer, fine fjell og nydelig vær. Godt utstyrt med varme klær og sko ble vi lært opp av dyktig guide Astrid. Vi fikk hilse på hundene og salte de opp. Det ble en fin runde inn vakre Todalen der vi byttet på å kjøre. Tusen takk for en perfekt dag i snøen!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, bodil e
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig! Vi var 8 norske + norsk guide på turen. Før sledetur hadde to og to ansvar for å sele på de hundene som skulle være med på deres spann. Vi hadde 5 hunder i hvert spann. Været var upåklagelig. Blå skyfri himmel. Vi kjørte spannene inn i Todalen og tilbake. Deretter skulle hundene seles av og på plass. Helt til slutt fikk vi hilse på ett valpekull på 4 uker. Utrolig morsom tur! Flink guide!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, ingridc406