Flaks! To stykker med en guide

Vi var veldig heldige og var bare to stykker som fikk tur alene med en guide. Guiden... les mer

Anmeldt 23. mai 2022
887olah
En superfin opplevelse

Fantastisk fin dagstur til isgrotte med hundespann to og to på spannet! Flinke guider og fint... les mer

Anmeldt 16. mai 2022
10wenchet
Molde, Norge

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en fin opplevelse!
Man fikk kose med alle hundene der, noe vi syntes var gøy! Man fikk også hilse på valper, som var 4 uker gamle!!
Det eneste negative, var nok at vi ikke fikk beskjed hvor skitten det skulle bli, så vi gikk derfra fullt dekket i gjørme..
Det hadde vært supert om de delte ut drakter eller lignende, så man ikke blir så skitten. Selv hadde jeg 2 sett uteklær med meg, men det er sikkert mange som ikke har det.
Guiden vår var super søt, men husker dessverre ikke hva hun het..
Alt i alt, supert!

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Emmadrabol
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Flotte opplevelser med utrolig kunnskapsrike guider! Morsomt å være på tur med dere! De som får Mia og/eller Audun som guider er heldige! Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, eileenb389
Anmeldt 29. juni 2020

Hele familien deltog på fossiljakt med hund og hund på hjul. Flotte opplevelser som anbefales på det sterkeste! Kunskapsrik guide som fanger også de yngstes interesse, flott hundgård, hyggelige og flinke medarbeidere. Super duper

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, kristinabiernacki
Anmeldt 8. februar 2020

En uforglemmelig opplevelse.Var med på å sette hundene i spannet,slitsomt,men morsomt.En fin tur i januarmørket innover i dalen,kun opplyst med hodelykter.God innføring i sikkerhetsrutiner av de ansatte,samt gode og varme klær og støvler som vi fikk låne.Kommer aldri til å glemme denne turen

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, LailaB439
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

En helt fantastisk opplevelse å få være med på tur ut i Adventdalen med Svalbard Husky. Vi var så heldige å få ett glimt av solen under turen. Anbefales på det sterkeste :)

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, AndreaH4073
kelseymcamacho, dog yard responsible på Svalbard Husky, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2019

Hei, Andrea! We’re so happy you enjoyed your visit to our dogyard and the trip in Adventdalen. And so nice you got to see the sun on its way back. :) we hope you come back and visit sometime!
All the best,
Kelsey