Fanatstisk hundesledetur til isgrotte!

Det beste med hundesledeturen var å få lov å bli kjent med de fantastiske hundene, å plassere dem i... les mer

Anmeldt 3. juni 2021
482lenemaries
Fantastisk!

Snille hunder, og fantastisk flink guide og handler. Gode og tydelige instrukser, samt mye kunnskap... les mer

Anmeldt 27. mars 2021
882trinev

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi var med på en tur som het Hund på Hjul og det var utrolig morsomt. Vi kunne bli kjent med hundene og være med på hele prosessen med å hente de, ta på seler, binde de fast i spannene og kjøre de. Selvom det var sommer var det veldig gøy! Det var også noen søte valper der når vi var der som gjorde opplevelsen ekstra staselig!

Takk, A2601EXlindal
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en fin opplevelse!
Man fikk kose med alle hundene der, noe vi syntes var gøy! Man fikk også hilse på valper, som var 4 uker gamle!!
Det eneste negative, var nok at vi ikke fikk beskjed hvor skitten det skulle bli, så vi gikk derfra fullt dekket i gjørme..
Det hadde vært supert om de delte ut drakter eller lignende, så man ikke blir så skitten. Selv hadde jeg 2 sett uteklær med meg, men det er sikkert mange som ikke har det.
Guiden vår var super søt, men husker dessverre ikke hva hun het..
Alt i alt, supert!

1  Takk, Emmadrabol
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Flotte opplevelser med utrolig kunnskapsrike guider! Morsomt å være på tur med dere! De som får Mia og/eller Audun som guider er heldige! Anbefales på det sterkeste!

Takk, eileenb389
Anmeldt 29. juni 2020

Hele familien deltog på fossiljakt med hund og hund på hjul. Flotte opplevelser som anbefales på det sterkeste! Kunskapsrik guide som fanger også de yngstes interesse, flott hundgård, hyggelige og flinke medarbeidere. Super duper

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, kristinabiernacki
Anmeldt 8. februar 2020

En uforglemmelig opplevelse.Var med på å sette hundene i spannet,slitsomt,men morsomt.En fin tur i januarmørket innover i dalen,kun opplyst med hodelykter.God innføring i sikkerhetsrutiner av de ansatte,samt gode og varme klær og støvler som vi fikk låne.Kommer aldri til å glemme denne turen

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, LailaB439