minne for evig

Hei var på snøscotertur med Poli Artici i mai.En fantasisk tur med ett topp vertskap. Det var en... les mer

Anmeldt 2 uker siden
526sveinh
Kjekk tur til Sarkofagen

Veldig fin, flott og hyggelig tur med Giovanni. Lærerikt og kjekt. Kan virkelig anbefales. Flott... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
Tourist55373343200
Vossevangen, Norge

Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk fottur på vakre Hiorthfjellet. Flink og erfaren guide som tok godt vare på turfølget. Høytsvevende opplevelse. Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, Adventure69194
Anmeldt 10. august 2020

Tusen takk til Giovanni for en kjempefin tur til Sarkofagen! :) Rolig gange med en hyggelig prat, fantastisk natur og ekstra pent vær gjorde opplevelsen uforglemmelig! Det var ikke så mange deltakere som meldte seg på turen akkurat denne dagen (det var bare èn person!), men Poli Arctici ville gjennomføre turen allikevel. Tusen takk for det - det ble et minne for livet! :)

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 178yelenaw
Anmeldt 23. februar 2020

Nydelig gjeng, super service og en helt fantastisk og opplevelsesrik tur! Seriøst firma som kjenner området godt! Anbefaler på det sterkeste!

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, 550tonea
Anmeldt 2. april 2019

Jeg ble med jobben min på firma-tur til Svalbard, og vi kjørte snøscooter en hel dag. Turen ble helt magisk, takket være begge guidene vi hadde! Jeg takker for en fantastisk opplevelse fra Stefano og Poli Artici, og skulle gjerne kommet tilbake en dag! Vi fra Evolve Communication fikk et strålende vær, og turen ble en opplevelse for livet :) Dette kan virkelig anbefales på det sterkeste, det er både trygt og proft! takk for den morsomme og fine turen!

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Camillant
Anmeldt 2. april 2019

Jeg vil takke for en super opplevelse Stefano og Poli Artici gav oss i Evolve Communication. Proft og trygt guidet Stefano oss en hel dag, i tilligg var vi heldige som fikk strålende vær.

Kan anbefales :-)

Dato for opplevelse: mars 2019