Super tur

Veldig bra snøscooter - tur med besøk i isgrotte. Super service! Glemte sekken min og den ble... les mer

Anmeldt 26. april 2022
850knut_
minne for evig

Hei var på snøscotertur med Poli Artici i mai.En fantasisk tur med ett topp vertskap. Det var en... les mer

Anmeldt 7. oktober 2021
526sveinh

Anmeldt 12. juli 2021

Super tur til nordenskioldtoppen med kunnskapsrike og sporty guider. Hadde med våre 4 turvante barn fra 9-15 år. 3 etapper med stigning, fossiljakt i første bakken gjorde det spennende, og hund med på turen var stas. Mange fossiler underveis, ulike steiner, litt eksponert på andre veien tilbake, men ikke redd på noe tidspunkt. Svært populært å ake ned på snøen - og fin variasjon i terrenget. Tempoet ble avpasset og det var ikke stressende jag på turen. Flott terreng. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, IdaMcF
Anmeldt 3. juni 2021

Fantastisk opplevelse på Svalbard med en utrolig hyggelig gjeng! Sønnen min på 17 år og jeg hadde luksusen av å dra på scooter tur med Dirk. Anbefales!

Takk, Atle_HC
Anmeldt 3. juni 2021

Vi hadde en flott tur på snøscooter til Elveneset med Maiken. Veldig dyktig, veldig bra informasjon og hyggelig selskap. Strålende vær. 4 timers tur som ble noe lengre (bra for oss) og bonustur i isgrotte.

Takk, MereteO23
Anmeldt 3. juni 2021

Vi hadde en strålende tur (første gang på snøscooter) til Barentsburg med Stefano som guide. Vi var i trygge hender og fikk mye informasjon underveis fra en kunnskapsrik guide. For oss ble dette et minne for livet og vi vil anbefale denne turen til våre venner og familier.

Takk, 482lenemaries
Anmeldt 3. juni 2021

En flott, firetimers scootertur i en storslått og flott natur med Maiken som guide i områdene rundt Longyearbyen. Profesjonell guiding underveis som skapte en fin atmosfære rundt turen. Anbefales!

Takk, tord404