“Koselig sted og god mat”
Anmeldelse av Barentz Pub & Spiseri

Barentz Pub & Spiseri
Vurdert som nr. 10 av 16 Restauranter i Longyearbyen
Kjøkken: Norsk, Pub
God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden
Beskrivelse: Barentz pub & spiseri er stedet hvor du møter lokalbefolkningen. Det er hit folk kommer når arbeidsdagen er over. For å høre god musikk, skravle med naboen over dagens middag, ta seg en øl. Fordøye dagen. Vi serverer spennende lunsj, dagens hjemmelagde husmannskost, italiensk pizza, god biff, pasta og andre småretter. På barhylla finner du et rikt sortiment. Særlig av norsk, fatmodnet akevitt, men også av single malt whisky og et rikt utvalg øl. Våre dyktige bartendere har dessuten et stort utvalg drinker på repertoaret. Puben er et travelt møtested hele uken. Enkelte kvelder er det quiz, andre ganger live musikk, og stemningen er ekstra høy i helgene. I festivalhelgene Oktoberfest i september, Dark Season Blues i oktober, Kunstpause Svalbard i november og Polarjazz i februar, vil du møte et blomstrende kulturliv og et yrende uteliv i Longyearbyen. Barentz Pub & Spiseri huser alle som er glad i folk og kultur.
Anmeldt 30 juli 2017 via mobile enheter

Bra mat her. Hadde Fish & Chips etter anbefaling fra en lokal. Vi spiste også en god pizza og en salat. Alt veldig godt.

Takk, lrevje

Anmeldt 3 juli 2017 via mobile enheter

Det var ikke betjeningen som trakk opp stemningen i lokalet, det måtte gjestene gjøre selv. Enkelte bak disket virker å være preget av mørketida selv om den var over for lengst.

Men de hadde øl og det er jo bra når msn er på pub. Og mat kunne vi også spise. Ikke de beste bordene for å spise på, men det gikk. Jeg prøvde nachos som var litt tam i smaken. Sjelden jeg spiser jalapeños men det måtte jeg for å booste opp.

Takk, Jafsy
Hurtigruten S, Marketing Coordinator på Barentz Pub & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11 juli 2017

Kjære Jafsy,
takk for tilbakemeldingen din. Vi skal jobbe for å bli mer enn gjennomsnittelig. Dette er ikke bra nok levert av oss, og vi beklager. Vi håper du vil komme innom ved en senere anledning.

Mvh

Anmeldt 17 juni 2017

Jeg testet bare fish and chips der av mat, og det var iallfall kjempegodt. Ellers tror jeg de har mer utvalg i drikke. Vi var innom der et par tre ganger, og alle gangene hadde vi det trivelig. Trivelig folk som jobber der, sier takk for sist til ben og Jack. Vi trivdes sammen med dere :)

Takk, Kate S F

Dear Kate,
thank you for your review. We are happy to hear that you enjoyed the food, and came back several times!

Ben and Jack says hi!

Kind regards,

Anmeldt 23 april 2017 via mobile enheter

4 voksne var sultne og tørste etter en lang dag på snøscooter.

Pils fra det lokale bryggeriet som forrett og deretter dagens som var biffstrimler med pommes og litt grønnsaker. Kjempegodt og kom raskt sammen med en passe kraftig rødvin.

Litt søtt til avslutning var også godt.

Trivelig betjening og stemning gjør at vi gjerne kommer tilbake.

Takk, Jørn O
Hurtigruten S, Marketing Coordinator på Barentz Pub & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 mai 2017

Hallo Jørn

Så hyggelig å høre at hele familien kosete seg her.
Vi er enige i at det passer perfekt å henge på Barentz etter en lang dag på scooter!

Velkommen tilbake :-)

Anne

Anmeldt 22 februar 2017 via mobile enheter

Bar med et ok utvalg av maltwhiskey men med minimal kunnskap om innholdet i flaskene. Bartenderen hadde ikke hørt om verken lumumba eller gluwein. Greit utvalg av øl og flere sorter av lokalt bryggeri.

Takk, Per F
Hurtigruten S, Market coordinator på Barentz Pub & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 mars 2017

Hei Pevi66,

tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse, og godt å høre at du syns vi har et greit utvalg øl.

Vi skal sørge for at alle ansatte i vår pub får den kunnskapen de trenger for å levere best mulig service. Vi håper å se deg igjen!

Mvh,

Reisende som så på Barentz Pub & Spiseri, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Barentz Pub & Spiseri? Del dine erfaringer!