North Pole Expedition Museum

Anmeldt 20. september 2019
Augusteng98
Burfjord, Norge

Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Nå har vi vært i Longyearbyen en uke og det er en del turister her. Vi har besøkt museet tidligere og ville gjerne se det igjen. Ingen informasjon på døra, Turistinformasjonen visste ingen ting. Det ligger masse skrot rundt bygget. Her må noen ta seg sammen!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, knutsk
Anmeldt 6. mars 2020

Fallet ikke helt i smak hos oss, mye tekst på engelsk som vi ikke orket å lese. Litt kjedelig. Butikken var bra og spennende lokale.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, Linda S
Anmeldt 4. mars 2020 via mobile enheter

Her må du sette av tid før å lese og se på alt. Handler mye om Nobile og hans ekspedisjoner. Alt skrevne var på engelsk (italiensk). Tips; skulle vært på norsk/lest inn på ulike språk så kunne en hørt det via headset mens du gikk rundt å så på bilder. Sett av god tid hvis du vil ha med deg alt, lese og se filmer.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, bentejnf
Anmeldt 20. september 2019

Mye bra om internasjonal polarhistorie. De har bilder, brev og andre dokumenter om svært interessante polarekspedisjoner og redningsaksjoner.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Augusteng98
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Sett av tid. Les historiene. Her får du nærkontakt med hvordan livet var på et utpostsom Svalvard. Her kommer du nært innpå utstoppede dyr, rev og fugler og isbjørn.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, edvin_2016
northpolemuseum, Responsabile reception på North Pole Expedition Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2019

Sorry edvin_2016, that's not our Museum!