eDreams
Priceline
Agoda.com
Trip.com
Anmeldt 2. november 2018

Flott nyoppusset hotell .Høy standard , men litt mye mørke farger.
Meget hyggelig personale.
Deilig frokost og mattilbud ellers.
Gode og faste senger.
Hotellet ligger litt høyt med fin utsikt
Lun varm og behagelig atmosfære.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Sherpa45274334956
Hurtigruten S, Reception på Funken Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei,

Takk for en hyggelig og detaljert tilbakemelding.
Vi er glad du hadde et hyggelig opphold hos oss på Funken Lodge.

Vi håper du fikk oppleve det meste Svalbard har å tilby på denne årstiden,
og vi vil alltid ønske deg velkommen tilbake med åpne armer.

Med vennlig hilsen,
Lisa

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat! Og øl! Interiøret der er helt sykt. Hele opplevelsen var bare helt fantastisk. Vi var der sammen med venner i forbindelse med en ølsmakermiddag. Anbefales å gjøre. Vi bodde ikke der, men tror det er overnattingsmuligheter der også.

Dato for oppholdet: oktober 2018
3  Takk, karolinematildat
Hurtigruten S, 1 Resepsjonist på Funken Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2018

Heihei Karoline,

Tusen takk for en flott anmeldelse! Og vi vil gjerne ha deg på besøk her igjen om det enten er for middag, en drink, overnatting eller bare en kopp kaffe. Vi har åpent hele året så det er bare til å komme :-) Kan også røpe at vi også har winemakers middager hvor øl er byttet ut med vin og bobler - anbefales dette også ! Håper ellers du hadde en fin visitt i Longyearbyen med hvite bakker og rosa solnedgang - vi kan ikke fått bedt om en mer vakker høst

Ha en fin uke!

Resepsjonen

Anmeldt 16. september 2018

Vi har hatt et opphold på 4 dager (3 netter) ved Funken lodge. Utvendig ga ikke bygget spesielt store forventninger, men på innsiden er det et meget vakkert og moderne interiør, fantastisk delikate soverom med deilige senger og god bevertning. Kjøkkenet har imponert dag etter dag, og møterommene har fungert veldig godt. Ansatte er alltid blide og veldig behjelpelige.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Y9173TZ
Hurtigruten S, 1 Resepsjonist på Funken Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Heihei Andrea,

Så hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss her på Funken Lodge.
Håper du fikk med deg litt av hvert av aktiviteter også, men om ikke så er det lov å komme å besøke oss igjen ;-)
Visste du for eksempel at vi har åpent hele julen og nyttår? Med stjernelagt himmel, hvite bakker og ett lunt og varmt hotell serverer vi julemat og ringer det nye året inn. Du er velkommen til å bli med på feiringen :-)

Ha en fin uke videre!

Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Funken Lodge er totalrenovert og fremstår i dag som Longyearbyens beste hotell og restaurant - eller blant de beste i hele Norge.
Elegante rom, fantastisk restaurant med lokale retter fanget i havet utenfor Svalbard. Frokosten et eget kapittel - ikke mange som slår den i Skandinavia.
Og personalet - solstråler og serviceminded hele gjengen

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Opsahl
Hurtigruten S, 1 receptionist på Funken Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Heihei Opsahl,

Tusen takk for en nydelig tilbakemelding om Funken Lodge. Det ble en fin start på dagen å få lese denne :-)
Håper du har hatt en like fin tid utenfor hotellet også med natur-, historie- og dyre opplevelser.

Visste du at Svalbard er det eneste stedet i verden hvor man kan se dagslys nordlys? Det er en ganske unik opplevelse, spesielt om man kjører med båt ut på seilblankt hav når det er helt mørkt og har nordlyset dansende over seg.
Nordlys sesongen varer godt ut i februar-mars om du har lyst å ta en visitt til oss igjen ;-)

Ha en fin dag videre !

Anmeldt 4. september 2018

Funken Lodge har det siste året vært gjennom en helrenovering, og hvilket flott resultat!
Utrolig flott stil, gjennomført hele veien!
Lun og intim atmosfære, herlige rom, helt stille og rolig for god søvn, behagelige senger og flotte bad.
Jeg må legge meg langflat for den fantastiske servicen vi mottok av resepsjonsjentene, det var ikke den ting de ikke kunne bidra med! Helt suverent!
Og eksepsjonelt god mat i restauranten, både frokost lunsj og middag!
Kan anbefales på det sterkeste, en opplevelse av de sjeldne!

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, 17stinea
Hurtigruten S, 1 Receptionist på Funken Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Heihei Stine,

Tusentusen takk for en flott anmeldelse! Vi ønsker så gjerne å være med å skape den beste opplevelsen for alle gjestene våre så det er gøy at du har fått kjenne på dette.
Håper absolutt du velger å returnere til oss en dag for vi har mye mer service å gi og mye mer kunnskap å dele.
Husk at selvom turen var vakker i år så trenger man ikke velge samme sesong neste gang! Vi har så utrolig mange nydelige sesonger å tilby her på Svalbard og ett besøk er sjeldent nok for de fleste (jeg endte selv med å måtte flytte her etter å ha besøkt da jeg forelsket meg helt). Nå er det jo ikke lenge til snøscooter sesongen begynner som er favoritt hos mange. Gi gjerne beskjed til oss om du returnerer slik at vi får hilse på deg igjen ;-)

Ha en fortreffelig kveld videre :-)