Gratis avbestilling frem til 02.02.23
Gratis avbestilling frem til 03.02.23
Official Site
eDreamsUSD 376
Anmeldt 22. november 2018

Hadde en langhelg her, flott hotell, med veldig hyggelig betjening, samt smakfullt innredet.
Eneste jeg skulle ønske meg, var litt mer utvalg/variasjon i frokosten. Selv om made by minute omelett er flott.
VI kommer tilbake!

Takk, Saus111
Hurtigruten S, Resepsjonist på Funken Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2018

Heisann,

Vi takker og bukker for en hyggelig tilbakemelding fra deg.
Håper du har hatt en like fin tid utenfor hotellet også med natur-, historie- og dyre opplevelser.
Vår prioritet er å skape en god og unik opplevelse, vi er derfor veldig glad for at du fikk kjenne på dette!

Vi önsker dere hjertelig velkommen til oss ved en annen anledning!
Det er absolutt å anbefale flere vakre årstider, både lys vinter og midnattsol sesongen er en stor kontrast til mörketiden. I april er det sol dögnet rundt og perfekte forhold for både ski- scooter og hundesledeturer.

Håper dere får en fantastisk uke!

Beste hilsen
Veronika

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Vi var en liten familie på to voksne og to småbarn som bodde her i fire netter i mørketiden. Hotellet er en deilig oase av varme, lunhet og modernitet i et kaldt og rått klima og omgivende mørke. Vi stortrivdes med god service, deilig mat (bestill omeletten til frokost!), moderne og lekkert interiør, og et hyggelig konsept med mange koselige kroker i de ulike stuene rundt resepsjonen. Tiltalende rom, gode senger. Ingen andre barn der når vi var der og ikke spesielt tilrettelagt for de, men alle personale var hyggelige mot de og den passelige størrelsen på hotellet gjorde det til et godt sted for oss. Passelig avstand til sentrum, greit med en liten gåtur til dagen hadde med barnevogn til minsten på 2 år, 5-åringen gikk selv opp og ned). Anbefales på det varmeste!

Takk, jarle1983

Hei Jarle,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding, det setter vi umåtelig pris på!
Vi er glad dere opplever denne samme gode atmosfären på hotellet som oss.

Svalbard er absolutt en unik plass i mörketiden, med den vakre og rolige polarnatten som senker seg over oss.
Gåturen til sentrum gir derfor en fin mulighet til å nyte omgivelsene rundt seg :-)

Vi önsker hele familien hjertelig velkommen tilbake til Longyearbyen!
Det er absolutt å anbefale ved en annen årstid, en stor kontrast fra mörketidsperioden.
Min soneklare favoritt er lys vinter med muligheten til å kjöre hundeslede i det magiske landskapet - en stor opplevelse for store og små!

Önsker dere en fin uke!

Beste hilsen
Veronika

Anmeldt 13. november 2018

Flott rom, hyggelig betjening og god mat. Burde hatt 10 stjerner av 5 mulige :-).
Kan absolutt anbefales. Har absolutt IKKE NOE negativt å berette. Vi skal helt sikkert tilbake og da blir det helt sikkert Funken Lodge. Takk for et hyggelig opphold.

Takk, Tour60036904710
Hurtigruten S, Reception på Funken Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei,

Takk for en super tilbakemelding og for så mange stjerner!
Det er godt å høre dere er fornøyde med deres opphold på Funken Lodge.

Dere må gjerne kontakte oss om dere ønsker noen tips og triks for neste opphold,
vi vil kunne hjelpe dere så godt vi kan!

Takk for besøket, vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen,
Lisa

Anmeldt 2. november 2018

Flott nyoppusset hotell .Høy standard , men litt mye mørke farger.
Meget hyggelig personale.
Deilig frokost og mattilbud ellers.
Gode og faste senger.
Hotellet ligger litt høyt med fin utsikt
Lun varm og behagelig atmosfære.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Sherpa45274334956

Hei,

Takk for en hyggelig og detaljert tilbakemelding.
Vi er glad du hadde et hyggelig opphold hos oss på Funken Lodge.

Vi håper du fikk oppleve det meste Svalbard har å tilby på denne årstiden,
og vi vil alltid ønske deg velkommen tilbake med åpne armer.

Med vennlig hilsen,
Lisa

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat! Og øl! Interiøret der er helt sykt. Hele opplevelsen var bare helt fantastisk. Vi var der sammen med venner i forbindelse med en ølsmakermiddag. Anbefales å gjøre. Vi bodde ikke der, men tror det er overnattingsmuligheter der også.

Dato for oppholdet: oktober 2018
3  Takk, karolinematildat
Hurtigruten S, 1 Resepsjonist på Funken Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2018

Heihei Karoline,

Tusen takk for en flott anmeldelse! Og vi vil gjerne ha deg på besøk her igjen om det enten er for middag, en drink, overnatting eller bare en kopp kaffe. Vi har åpent hele året så det er bare til å komme :-) Kan også røpe at vi også har winemakers middager hvor øl er byttet ut med vin og bobler - anbefales dette også ! Håper ellers du hadde en fin visitt i Longyearbyen med hvite bakker og rosa solnedgang - vi kan ikke fått bedt om en mer vakker høst

Ha en fin uke!

Med vennlig hilsen