Gratis avbestilling frem til 25.08.22
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Official Site
eDreamsUSD 435
Anmeldt 1. august 2021

Helt ok hotell men vi syntes bakken opp var lang og seig. Senga var kjempegod, rommet ellers greitt nok. Det ble ikke rengjort eller tatt ut søppel . Skyldes visst covid 19 . Hyggelig betjening. Frokosten var grei men savnet vanlig kaffe og ferskt brød.

Takk, Z4812GLelisabethd
Hurtigruten Svalbard, Marketing på Funken Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Dear Z4812GLelisabethd,

Thank you so much for your time to write us.

We are delighted to see that you enjoyed the services throughout the hotel. We appreciate you sharing your feedback and we will use your comments to improve our guest experience.

We do hope we have the opportunity to welcome you again in the future.

Isère - Front Desk

Anmeldt 30. april 2021 via mobile enheter

Hadde ei super langhelg med 4 overnattinger på Funken. Fin beliggenhet litt utenfor sentrum. Flotte rom med ok størrelse og fint bad. Savnet kun varme i baderomsgulv. Bra rengjorte rom. Fin matsal med god frokost (inkludert steking av omelett av kokken). Veldig god 3 retters middag inkludert. Relativt høy pris, men kvalitet for pengene.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 859steinarb
Hurtigruten Svalbard, Marketing på Funken Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2021

Dear 859steinarb,

Thank you for taking the time to write a review, we really appreciate all the feedback. We are so happy you enjoyed your stay with us at Funken Lodge. We hope to welcome you again sometime in the future.
Ben,
Front desk

Anmeldt 18. april 2021 via mobile enheter

Hyggelig hotell med god og lun atmosfære. Bra restaurant og kjøkken på Funken Lodge. Frokosten var ok. Fin tid å reise nordover til Svalbard mht lys og temperatur. Vil absolutt ligge her neste gang vi kommer nordover!

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Kvam2041
Hurtigruten Svalbard, Marketing på Funken Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2021

Dear Kvam2041,
Thank you for taking the time to write a review, we really appreciate the feedback. We look forward to welcoming you again in the future.
Ben,
Front desk

Anmeldt 20. mars 2021 via mobile enheter

Vi bodde 5 netter.
Hotellet er pusset opp i Lodge stil. Fine rom, ikke de største men god seng og puter.
Vi hadde problemer med varmen, det var kjøleskap på rommet hele oppholdet.
Vi varslet resepsjonen etter 2 døgn og det skulle bli fulgt opp. Vi hørte ikke noe og det skjedde nada.
Vi var såpass mye ute på farten at dette gikk greit nå. Men det hadde vært kjekt å kunne sitte ned uten å måtte pakke dynen rundt seg....
Vi gir 4**** fordi rommets komfort, puter, frokost og resten av oppholdet levert utmerket. Men sørg for at varmen virker når vi returnerer senere i år;)

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, aleandrab
Hurtigruten Svalbard, Marketing på Funken Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2021

Kjære aleandrab,

Takk for at dere tok tiden til å gi oss en tilbakemelding!

Vi er glade at dere nøt frokosten, baren på Funken Lodge og, ikke minst, alle turer!

Vi setter pris på at dere deler deres erfaring angående varmen.
Vi beklager så mye for ulempen dette medførte! Dessverre, hjalp hele varmesystem restarting ikke, vi måtte bytte varm kontrolleren på rommet etter deres utsjekk.

Vi håper vi får muligheten til å endre deres opplevelse på en positiv måte neste gang.

Hjertelig velkommen tilbake!

Mvh,

Ilnura

Front Desk

Anmeldt 1. mars 2021 via mobile enheter

Fantastisk hotell med et alltid smilende og hyggelig personale!
Rommene var noe små, men svært innbydende og veldig trivelige! Tilogmed mitt reisefølge som er svært kresen i overnattingsmuligheter, stortrivdes! God atmosfære på rom og generelt på hotellet.
Maten smakte utmerket, og frokostbuffén var fristende.
Positivt å få en mail med oversikt på tidspunkter og dager når man har bestilt pakke med middag og utflukt.
Anbefales virkelig for de som ønsker seg en flott opplevelse i Longyearbyen!:)

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, ritasP2396QA
Hurtigruten Svalbard, Marketing på Funken Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2021

Kjære ritasP2396QA,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi er glad dere hadde et fint opphold hos oss og nøt alle tjenestene på hotellet.

Vi setter pris på tilbakemeldingen deres og vil bruke det for å forbedre fremtidige gjesteopplevelser.

Vi vil sørge for at kommentaren din blir videreformidlet til teamet vårt.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen ved en senere anledning

Mvh,
Ilnura