“Icebreaker - A day trip along glacier fronts - Excellent!”
Anmeldelse av Better Moments AS

Better Moments AS
Vurdert som nr. 2 av 8 Båtturer og vannsport i Longyearbyen
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Eierbeskrivelse: Better Moments AS er en turoperatør som ønsker å gi gjestene sine det lille ekstra. Vi drar på tur med små grupper med erfarne guider som alltid har en god historie på lur. Vi tilbyr turer hver dag til våre faste destinasjoner, men strekker oss også langt for å skreddersy private turer for deg og dine. Våre nisjeprodukt Catching the light strekker seg fra mørketiden til og med midnattssolen.
Nyttig informasjon: Låsbare skap / oppbevaring, Aktiviteter for eldre barn, Trapper / heis
Anmeldt 29. juni 2018

Dato for opplevelse: juni 2018
BetterMoments, Public Relations Manager på Better Moments AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Anmeldt 17. juni 2018

Dato for opplevelse: juni 2018
BetterMoments, Guest Relations Manager på Better Moments AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2018

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Dato for opplevelse: juni 2018
BetterMoments, Guest Relations Manager på Better Moments AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2018

Anmeldt 7. juni 2018

Dato for opplevelse: mai 2018

Les flere anmeldelser
Anmeldt 26. mai 2018

Dato for opplevelse: mai 2018

Reisende som så på Better Moments AS, så også på

Har du vært i Better Moments AS? Del dine erfaringer!