Spectacular bird-jumping

Fantastisk kveldstur til fuglefjellet Alkehornet med Better moments og guiden Virgil. God standard... les mer

Anmeldt i dag
June Marie W
Superflinke!

Vi var på 5 timers kveldstur/båttur. Mats (guide) og Chris (kaptein) var flinke og hyggelige. God... les mer

Anmeldt 3 uker siden
kristoffer955
Drammen, Norge

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Dagens fangst ble hvalross, masse bølger, flott opplevelse og god servering!
Dette var en hyggelig tur med profesjonelt mannskap. Selv om det var litt bølger, tok de oss vel frem og tilbake på en 4t tur.
Gøy med hvalross som lekte rundt oss! Så fikk vi en flott opplevelse ved isbreen som også kalvet litt!
Anbefales - god tur!

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Ingar N
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Forrige tur med Better Moments gikk til Diabasodden i åpen rib-båt og vi fikk med oss fine fossiler. Denne gang gikk turen tvers over Isfjorden i en meget behagelig innebygd båt. Vår finske guide og stødige kaptein, samt et mannskap til gjorde alt for å gi oss en superfin dag. Kolonien talte ca 30 hvalross, og da vi gikk i land svømte en gruppe rundt rett foran oss. Brefronten i neste bukt var majestetisk. Better Moments anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, knutsk
Anmeldt 3. mars 2020

Fantastisk morsomt. Nordlyset fant vi dessverre ikke denne kvelden. Ikke desto mindre var det et fantastisk opplegg, med en særdeles dyktig guide og en flott tur. Vi fikk enkel treretters middag i deres lille grillhytte, en spesiell opplevelse i en fin atmosfære.
En fin opplevelse med en fin avslutning i deres utrolig sjarmerende peisestue der vi fikk tildelt utstyr. Utstyret var for øvrig også veldig bra!

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, 96hannew
BetterMoments, Kundeansvarlig på Better Moments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2020

Veldig godt å høre at du var fornøyd til tross for at nordlyset ikke var helt på vår side den kvelden. Håper å se deg med oss ved en senere anledning!

Vennlig hilsen, Alex

Anmeldt 1. juni 2019

Vi var med på Ursus Maritimus - East Coast Extreme. En utrolig bra tur, men flinke og erfarende guider. Vi startet med Storm og endte opp med fantastisk vær, frikjøring og ikke minst opplevelsen av å få se isbjørn. Jeg anbefaler å kjøre egen snøscooter.

Dette var en fantasitsk opplevelse.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Silje N
BetterMoments, Sales&Booking på Better Moments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2019

Dear Silje

Thank you very much for your nice review. We are glad to hear that you had a good time on our East Coast trip! Even when it started a little rough with a storm, it is great that you have been lucky in the end with fine weather and even a sighting of a polar bear!

We hope that we will welcome you again some day!

Best wishes,
Vivian

Anmeldt 20. april 2019

Det er no tredje turen med Better Moments, og ikkje den siste. Todagers turen til Pyramiden var vell planlakt frå Arien og Eli si side!!! Med den kunnskapen både på arkeologi, sologi og ikkje minst historie om øya, var til stor glede for oss som var med.
Døkk delte av kunnskapen på ein fanntastisk måte. Turen var lang, men ikkje slitsom. Med luncservering i det fri set og ein ekstra prikk over i`en. Og Arien, den omtanken og ekstra turen for deg for å finne bjørn var fanntastisk. For min del med mine åtte turer på øya, og så var det DU som fann bjørnen, TUSEN TAKK! Mvh Gudbrandsdalen

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Pål G